“Abang Personal Ke Apeni..”- Jep Sembur Shuib Lebih Main Watak Sampai Tak Sempat Selit Punchline Padu

Menerusi satu klip yang dimuatnaik di laman Tiktok menarik perhatian penonton apabila sketsa Jep dan Shuib dalam Sepahtu Reunion tidak henti membuatkan ramai tercuit hati.

Sketsa yang begitu sponton dengan keserasian antara Jep dan Shuib membuatkan ramai merindui gelagat mereka di pentas. Episod dimana Jep menjadi adik yang nakal dan dinasihati oleh abang beliau membuatkan ramai terhibur dengan aksi mereka yang bersahaja itu.

Dalam klip tersebut, Shuib yang cuba menasihati adik lelakinya agar pulang lebih awal ke rumah membuatkan adiknya, Jep berasa emosi sehingga melepaskan satu kenyataan yang membuatkan ramai terhibur. Beliau menyatakan bahawa Shuib mengambil kesemp4tan untuk berkata perkara personal sehingga beliau hanya bercakap sedikit pada ketika itu.

Hal ini membuatkan ramai yang tidak sangka akan lawak yang dilakukan oleh Jep dan disambung lag idengan lawak dimana beliau memanggil Shuib sebagai IP Man kerana memakai baju seakan akan pelakon IP man.

VIDEO;

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai komen netizen

Disambung dengan watak seorang wanita yang terpegang Jep untuk meminta tolong daripada Jep membuatkan babak tersebut kelihatan lucu apabila Jep merayu untuk dilepaskan kerana risau akan isteri beliau yang menonton babak tersebut. Cubaan rayuan Jep membuatkan ramai ketawa geli hati setelah reaksi pelawak tersebut. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat barisan pelawak agar terus berkarya utnuk menghiburkan para penonton di waktu yang datang.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.siakapbesi.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Abang Personal Ke Apeni..”- Jep Sembur Shuib Lebih Main Watak Sampai Tak Sempat Selit Punchline Padu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*