Ayah Puteri Balqis Akhirnya Beritahu Perkara Sebenar Selepas Pendedhan Anaknya Itu

Kuala Lumpur: Bapa kepada pelakon remaja perempuan membuat lap0ran p0lis susulan pende.dahan anaknya berhubung sikap bu.ruk lelaki terbabit yang tu.lar dalam media s0sial, baru-baru ini.

Ketua P0lis Kuala Lumpur Datuk Azmi Abu Kassim berkata, lelaki berkenaan membuat lap0ran p0lis bagi menafikan dak.waan berkenaan di Balai P0lis Bandar Baharu, Kedah, semalam.

“Setakat ini, tiada lap0ran (p0lis bapa pelakon remaja) diterima berkaitan perkara itu di Kuala Lumpur,” katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

Terbaru! Terdapat seorang pengguna yang dikenali sebagai Kamal Aziz yang juga merupakan kenalan kepada bapa Aqish menyatakan bahawa semua dak.waan yang dibuat Puteri Balqis serta ibunya tidak betul.

Menerusi satu cia.pan pengguna di Twit.ter dikenali sebagai Kamal Aziz, memaparkan f0to tang.kap layar perbualan dia bersama seorang individu dipercayai ayah kepada Puteri Balqis.

Di dalam tangkap layar tersebut, lelaki yang disapa sebagai GG menyatakan bahawa dia telah membuat lap0ran p0lis berhubung is.u terbabit, namun enggan mende.dahkan lokasi balai p0lis tersebut.

Deda.hnya lagi, dia masih waras dan mengakui tidak pernah terfikir untuk membuat perbuatan terku.tuk itu terhadap anaknya.

Bukan tu jer, terdapat juga screensh0t dari what.sapp yang menunjukkan terdapat gambar lap0ran p0lis yang diletakkan di atas Al-Qu.ran.

Terdahulu, pelakon berusia 15 tahun menjadi tetamu jemputan dalam satu program ‘br0adcast’ di Y0uTube bagi berkongsi mengenai kisah hidupnya, baru-baru ini.

Pelakon terbabit mende.dahkan sikap bu.ruk bapanya selain memperlakukan ibunya dengan te.ruk.

Semalam, Kementerian Pemban.gunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat bersedia memanggil pelakon terbabit jika ada lap0ran dibuat.

Menterinya, Datuk Seri Rina Harun dipetik berkata, setakat ini, belum ada lap0ran rasmi diterima berhubung perkara itu,

Menurutnya, sekiranya perkara itu benar berlaku, pihaknya akan memanggil pelakon terbabit serta bapanya untuk disia.sat dan tidak teragak-agak untuk mengambil tinda.kan te.gas mengikut Ak.ta Ka.nak-Ka.nak 2001.

Kredit: HMETRO

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : newzcare.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ayah Puteri Balqis Akhirnya Beritahu Perkara Sebenar Selepas Pendedhan Anaknya Itu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*