Ayah Kndung Puteri Blqis Akhrnya Kena Tahan. Ada Satu Brang Dirmpas Dan Ini Sbabnya

Kuala Lumpur – Bapa kepada pelakon remaja perempuan yang dikatakan bersikap b.uruk seperti dide.dahkan anaknya hingga tular di media sosial baru-baru ini mend.akwa dia masih berfikiran waras dan mempunyai pegangan agama.

Lelaki berusia 44 tahun itu dalam laporan polis juga mend.akwa yang dia secara jujur sebagai seorang bapa tidak pernah sesekali terlintas melakukan perbuatan tak elok terhadap anak perempuannya itu.

Telefon Bimbit Diambil

Bapa kandung pelakon remaja perempuan dita.han polis semalam susulan l.aporan polis dibuat anaknya membabitkan k.es s.eksual, penga.baian dan memiliki bahan kurang sopan.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya Asisten Komisioner Wan Azlan Wan Mamat berkata, lelaki berusia 43 tahun itu dita.han di Kedah, 2.25 petang semalam.

Menurutnya, polis turut mer.ampas telefon bimbit dari s.uspek dan dihantar ke Jabatan F.orensik Polis Diraja Malaysia PDRM untuk dianalisa.

“Saringan ujian air k.encing ke atas s.uspek adalah negatif serta tidak mempunyai sebarang rekod lampau,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata, s.uspek dibawa ke Majistret M.ahkamah Shah Alam untuk permohonan reman sebelum reman dibenarkan sehingga 12 September ini.

Sebelum ini mel.aporkan polis mengesahkan menerima la.poran dibuat seorang pelakon remaja perempuan yang mend.akwa diganggu secara s.eksual oleh bapanya menerusi pend.edahan dalam program b.roadcast di You.Tube, baru-baru ini.

Terdahulu, pelakon berusia 15 tahun menjadi tetamu jemputan dalam satu program broadcast di You.Tube bagi berkongsi mengenai kisah hidupnya, baru-baru ini.

Pelakon terbabit mend.edahkan sikap b.uruk bapanya selain memperlakukan ibunya dengan t.eruk.

Kelmarin, Kem.enterian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat bersedia memanggil pelakon terbabit jika ada l.aporan dibuat.

Kredit : HM/FB

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : onlinemalaya.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ayah Kndung Puteri Blqis Akhrnya Kena Tahan. Ada Satu Brang Dirmpas Dan Ini Sbabnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*