Jadi Peserta Prtama Trslngkir Trpaling Juara. Ini Kata-Kata Ifa Raziah Buat Ramai Yang Ketawakan Dla

Kuala Lumpur – Semangat dan komitmen tinggi ditunjukkan peserta otaiTerpaling Juara, Ifa Raziah ternyata mendapat pujian tonggak produksi p.rogram hiburan TV3 itu.

Penerbit p.rogram, Azrul Effendi Abdullah berkata, Ifa adalah peserta yang paling menunjukkan komitmen tinggi dalam melakukan persediaan sebelum persembahan secara langsung sekalipun dike.cam hebat sejak Ahad lalu.

Orang ramai hanya nampak dan menilai sisi yang ne.gatif daripada Ifa. Tapi, sejujurnya, dalam ramai-ramai peserta, dia yang paling bersemangat dan sangat berikan komitmen.

“Dia yang akan datang paling awal, untuk lihat dan sesuaikan dengan pentas, dan dia juga yang akan balik paling lewat. Dia mahu memberikan persembahan terbaik.

“Kami, pasukan produksi memang nampak usaha dan kerja k.eras dia,” katanya.

Ifa sebelum ini dik.ecam hebat selepas persembahannya did.akwa sumbang di samping beberapa aspek seperti pakaian yang mengganggu persembahannya ketika menyanyikan lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah.

Peserta Pertama Terkeluar

Hanya bertahan selepas empat minggu sahaja, penyanyi Ifa Raziah diumumkan sebagai peserta pertama tersingkir di program realiti Terpaling Juara.

Menerusi satu temu bual dikongskan di IGTerpaling Juara, Ifa berkata dia sudah menjangkakan bahawa dia yang akan dis.ingkirkan semalam.

Menyifatkan k.alah menang sebagai adat dalam satu pertandingan, Ifa berkata dia akur dan terbuka menerima keputusan bahawa rezekinya hanya setakat itu sahaja.

Ifa dah boleh agak dah yang akan tersingkir, setiap miggu akan bersiap sedia untuk disingkir, jadi bila disingkirkan aku okay. Rezeki saya hanya setakat minggu keempat sahaja.

“Bukan kita tak biasa masuk pertandingan, ini la adatnya, ada kalah dan menang. kita kena terima dengan hati yang terbuka.mungkin aku tak cukup bagus, ada yang lebih bagus daripada kita,” katanya.

Sementara itu, menerusi satu video dikongsikan, penyanyi berusia 47 tahun itu berkata dia tidak kisah dengan apa yang diperkatakan orang ramai terhadap dirinya kerana di percaya lebih ramai yang menyokongnya.

Malah, penyanyi itu turut mengucapkan terima kasih kepada haters kerana merekalah yang menaikkan namanya secara percuma.

“Itu kak Ifa cakap daripada awal, aku ters.ingkir atau masuk final, tetap Ifa Raziah. Bukan semua orang tak suka aku, banyak yang sokong dan suka. Yang sokong aku, dia tak bersuara dan tak berkata, hanya diam serta memerhati sahaja.

 

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : OM/HM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Jadi Peserta Prtama Trslngkir Trpaling Juara. Ini Kata-Kata Ifa Raziah Buat Ramai Yang Ketawakan Dla"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*