Sudah Bercer4i 7 Kali. Dr Erin Terpaksa Tampil Dedah Punca Kesemua Pencer4ian Buat Ramai Simpati

Bekas isteri kepada pen.d4kwah bebas Da.i Farhan iaitu Dr Erin tidak gentar ber.depan ugvtan seorang wanita yang ingin meny3barkan gambar b0g3l.nya.

Wanita yang mengg3lar dirinya sebagai ‘tebvan’ itu di.percayai merupakan teman wanita kepada salah seorang bekas suami Dr.Erin selepas ber.kahwin dengan Da.i Farhan.

Berikutan itu, Erin atau nama sebenarnya N00rainul Naqim Mohd Radzi, 42, menegas.kan dia tidak teragak agak untuk mendedah.kan ramai lagi individu yang telah memburvkkan namanya.

Erin berkongsi perbualan diganggu seorang wanita yang tidak dikenali.

“Kau cakap ada gambar b0,g3l aku. Tak payah nak vgut vgut, dedah.kan je, Aku pun nak teng0k gambar aku tu.

“Fan4tik betul kau dengan aku sampai gambar b0.gel pun ada. Sebab tiada lagi lelaki dapat gambar b0g3l aku. Korang memang terlalu tak.sub dengan aku eh?

“Walau apa pun orang nak judge sebvruk sehina apa pun saya selepas ini, I d0n’t give a d4mn. Banyak lagi aku nak dedahkan. Semua orang yang memburvkkan aku selama dua tahun ini akan aku dedah.kan,” katanya.

Erin berk0ngsi mengenai perkara itu menerusi beberapa perk0ngsian di laman Inst4.gram miliknya.

Semen tara itu, Erin mem.beritahu dia sudah memutus.kan hubungan dengan lelaki berkenaan selepas mendapat tahu wanita ‘tebuan’ itu merupakan kekasih kepada bekas suaminya itu.

Malah, dia juga menafikan d4kwaan k0n0nnya menggunakan ilmu.sihir untuk memikat lelaki.

“I da.pat tahu kau tu girl.friend dia, I terus blah (putus). Dah dekat se.tahun I putus dan muka dia pun I dah tak ingat.

“Kalau betul I ada pakai ilmu.santav nak minta t0long ustaz teng0k kat mana masalahnya. Kenapa lelaki tak ikut cakap I? Semua j0d0h tak boleh ikut kata pun,” ujar.nya.

Sementara itu Erin juga mendedah.kan dia tidak lagi bersama lelaki berasal dari Sabah seperti mana yang pernah diperkata.kan sebelum ini.

Hubungan Erin bersama Farhan (kiri) dan jejaka dari Sabah juga tidak bertahan lama.

“Wahai netizen Malaysia, memang saya kahwin ban.yak kali, tetapi suami per.tama dah arwah (meninggal.dunia), jadi saya tak boleh sentuh. Laki kedua sebab dia ambil ice.(d4d4h), pvkul saya sampai cedera dan tak mahu kerja.

“Ketiga saya pisah dengan dia sebab dia g4y. Lepas itu laki kaki betina dan kaki pukul. Lepas tu Paan (Da.i Farhan). Kemudian b0yfriend ‘tebuan’ ni dan lepas itu yang Sabah,” jelasnya.

Untuk rekod, Erin ber.kahwin dengan Farhan di Mekah pada November 2019.

Mereka bercerai pada April 2020 ketika Erin sedang h4mil dan keguguran ketika usia kandungan dua bulan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : trendingsangat

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sudah Bercer4i 7 Kali. Dr Erin Terpaksa Tampil Dedah Punca Kesemua Pencer4ian Buat Ramai Simpati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*