Ini Jwapan Shuib Bila Pemilik Katering Dedah Dia Dah Tmpah Mkanan, Bakal Khwin Tak Lama Lagi

Kuala Lumpur – Sebelum ini, pelawak dan penyampai radio Suria FM, Shuib Sepahtu meng.esahkan sedang berkawan dengan wanita dikenali Watie Hanifiah.

Shuib berkata demikian selepas tular foto hantaran Instagram Shuib yang menampakkan pa.ntulan imej seorang wanita yang dipercayai wanita itu pada cermin sebuah restoran mewah.

“Saya tidak n.afikan, kami dalam fasa baru berkawan,” katanya ringkas.

Menerusi perkongsian itu, Shuib bergambar bersama dua anaknya iaitu Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin.

Hantaran Shuib menjadi perhatian ramai, sekali gus menc.etuskan s.pekulasi mend.akwa mereka sedang bercinta.

Dikatakan Dah Tempah Katering

Pelawak dan penyampai radio, Shuib terkejut apabila mendengar khabar angin daripada kawan penyampai, Ajak yang mengatakan dirinya bakal berkahwin dengan wanita yang dikenali sebagai Watie Hanifiah pada hujung tahun ini.

Memetik l.aporan, Shuib memberitahu Ajak terserempak dengan seorang pemilik katering yang menda.kwa dia sudah menempah makanan untuk hari perkahwinannya.

Lima hari lalu Ajak ada bertanya adakah saya akan berkahwin hujung tahun ini. Ketika diajukan soalan itu, saya terpinga-pinga kerana tak faham apa yang cuba disampaikan.

Dia beritahu ada terserempak dengan seorang pemilik katering yang mend.akwa Shuib sudah menempah makanan untuk buat majlis perkahwinan sehingga pemilik itu turut beritahu jumlah tetamu yang bakal hadir.

“Saya beritahu Ajak jika dia bakal berkahwin sudah tentu Ajak adalah individu terawal yang akan dimaklumkan. Malah ketika saya mula mengenali Watie, Ajak antara orang pertama yang saya kongsikan.

“Jadi, kalau kata saya ada berjumpa pemilik katering atau tukang buat baju, semua itu adalah d.usta. Ada pihak yang buat f.itnah dengan menjual cerita yang tidak betul,” katanya.

Susulan perkara itu, Shuib menafikan d.akwaan dirinya yang bakal mendirikan rumahtangga pada Mac tahun hadapan serta memaklumkan masih tiada perancangan dibuat.

Belum ada sebarang perancangan dan rasanya macam jauh lagi perjalanan ke arah itu sebab saya nak pastikan anak-anak terima kehadirannya dahulu.

“Perkenalan dua hingga tiga bulan belum cukup masak untuk menilai dia. Alhamdulillah hubungan kami berjalan lancar dan anak-anak serta mak saya pun suka dengan kehadirannya,” ujarnya.

Kredit : TV3/IG

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : onlinemalaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ini Jwapan Shuib Bila Pemilik Katering Dedah Dia Dah Tmpah Mkanan, Bakal Khwin Tak Lama Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*