“Jangan cuba menyamar. Saya tau lah ni Mr Shuib” – Muka Lelaki Seiras Shuib Cvri Perhatian Ramai

Sebenarnya ramai yang berpendapat bahawa terdapat tujuh orang yang mempunyai wajah yang seiras dengan kinta di dunia ini dan tidak dinafikan ada yang beruntung jika dapat berjumpa dengan seseorang yang mempunyai wajah yang seiras dengan wajah kita.

Jadi tidak hairanla jika ada yang seiras dengan selebriti pujaan malaysia kerana dulu pernah tular individu yang punyai wajah seiras selebriti seperti Erra Fazira, Fazura dan Neelofa. Semuanya bila bersiap memang nampak sama betul.

Namun pada kali ini muncul seorang lelaki yang seiras dengan Shuib yang telah mencvri perhatian ramai. Foto lelaki ini dikongsikan sendiri oleh usahawan dan selebriti itu menerusi akaun Instagram miliknya.

Menurut Shuib, beliau teringin berjumpa dengan lelaki seiras dengan wajhnya itu yang bekerja dalam badan beruniform tentera malaysia. Memang seiras apabila dipandang walaupun tidak sama tapi masih serupa dari segi reaksi wajah.

Apabila diterjah ke ruangan komen, rata-rata rakan selebriti dan netizen meninggalkan reaksi mereka apabila melihat gambar tersebut dan ada yang mengusik dan ada juga yang akui muka mereka memang sama.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : IGshuibsepahtu/sinarviral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jangan cuba menyamar. Saya tau lah ni Mr Shuib” – Muka Lelaki Seiras Shuib Cvri Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*