“Masya’Allah TTA Puteri Johor Paling Cantik”- Video Tunku Tun Aminah Curi Perhatian Netizen

Yang Amat Mulia Tunku Tun Aminah Maimunah Iskandariah binti Sultan Ibrahim atau lebih dikenali sebagai Tunku Aminah merupakan anakanda kedua dan puteri tunggal bagi pasangan Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor Sultan Ibrahim Ismail Ibni Almarhum Sultan Iskandar dan Duli Yang Maha Mulia Permaisuri Johor Raja Zarith Sofiah binti Almarhum Sultan Idris Shah.

Baru-Baru ini, tular di tiktok video makeup Tunku Aminah yang dimuat naik oleh akaun @babarabeer yang telah berjaya mencuri perhatian para netizen dengan kecantikkannya.

“Makeup Bersama Puteri Johor”

@babarabeer So Gorgeous makeup with Johor Princess Aminah 👑 from Malaysia🇲🇾 แต่งหน้าเจ้าหญิง Aminah จากประเทศมาเลเซีย #johor #princessaminah #aminah #malaysia #malaysiatiktokshop #tiktoklooks #tiktokuni ♬ As It Was – PREP

Dalam video yang dimuatnaik, terlihat begitu cantik dan anggun wajah Tunku Aminah hasil sentuhan makeup daripada Babarabeer. Pada kapsyen video tersebut, dia mengatakan makeup yang dikenakan pada Tunku Aminah sangat cantik.

So Gorgeous makeup with Johor Princess Aminah 👑

“Cantiknya Tunku

Hasil tinjauan Murai MY di ruangan komen tersebut, rata-rata netizen memuji kecantikan Tunku dan ada juga yang mengatakan wajahnya kelihatan seperti orang Thailand. Netizen turut teruja melihatnya setelah sekian lama tidak tahu perkembangan Tunku selepas Tunku menghapuskan sosial medianya.

okay then. Suddently she looks like thai

Masya’allah TTA Princess Johor paling cantikkkkk

Sejak Tunku Aminah ni takde Instagram, susah nak tau perkembangan dia. So bila ada muka dia naik kat mana-mana sosial media excited weh! 😂

Sekadar info, Baginda telah mengeluarkan rangkaian set penjagaan kulit iaitu “Luvins The Royal Art of Beauty” yang dibuat khusus bagi setiap wanita tanpa mengira had umur. “Luvins” berasal daripada perkataan “Luv Ina”. Produk ini dicetuskan oleh baginda sendiri dan sebagai tanda kasih dan sayang kepada para pengguna produk tersebut. Produk ini juga telah dikilangkan di Mum Bio-Cos Manufacturing di Johor Bahru.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://murai.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Masya’Allah TTA Puteri Johor Paling Cantik”- Video Tunku Tun Aminah Curi Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*