Wanita Ini Seb4k, N4ngis Syukur Sejurus Dipelawa Bonda Rozita Tunai Umrah; “Followers Pertama Saya Offer…”

Seorang pengguna setia produk yang dihasilkan usahawan Rozita Ibrahim tidak dapat menahan seb4k apabila ibu kepada pengasas kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri itu mempelawanya untuk sama-sama menunaikkan umrah.

Menitiskan air m4ta sejurus diberitahu Rozita mengenai perkara itu, mereka dilihat saling menghargai dan berpelvkan bersama.

“Kebetulan dia beli produk di butik rumah hutan saya, saya tawarkan nak bawa dia umrah. Followers pertama saya offer umrah, ada lagi 13 orang.

“Orang s4kit, orang baik selalu bersyukur pd Allah. Semua produk saya dia makan. Kemana event dia ada, ni lah yang saya namakan penguna tegar & followers yang ikhlas sayang saya. Bukan di kalangan orang kaya.

“Saya sedih kasih sayang mereka sangat mengunung pada saya. Beli produk saya. Saya pula rasa bersalah, kej4m tak dapat tolong mereka.

“Saya harap bila selalu buat promotion, saya dapat bantu orang untuk beli dengan harga rendah,” tulis Rozita yang sinonim disapa sebagai Bonda Rozita menerusi ruangan kapsyen.

Menerusi posting sama, Rozita turut menyatakan keinginannya yang mahu khatam al-Quran.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim)

“Keberkatan hidup dapat dirasakan bila cintakan quran, sejak muda saya nak sangat khatamkan, belajar quran, sampai saya m4ti.

“Dalam kesibukan saya macam mana pun, Allah bagi saya keberkatan masa, keberkatan usaha kerana AlQuran,” tulisnya lagi.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : mediahiburan.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Wanita Ini Seb4k, N4ngis Syukur Sejurus Dipelawa Bonda Rozita Tunai Umrah; “Followers Pertama Saya Offer…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*