‘Benda Ni Dah Lepas’ Kisah Lalu Diungklt, Safawi Rasid Ber4ng Digelar ‘Kakl Perempuan’

Pemain bola sepak Johor Darul Ta’zim (JDT), Safawi Rasid mendapat tegvran daripada Tengku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim, selepas prestasi perlawanan yang semakin merudum. TMJ turut menegur kekasih, Syifa Melvin yang dikatakan memberi tek4nan kepada Safawi sehingga hil4ng fokus.

Isu ini telah mendapat perhatian ramai sehingga ada yang menggelarkan Safawi seorang ‘k4ki perempuan’ kerana pernah dikaitkan dengan ramai wanita.

Berang dengan kenyataan yang dikeluarkan netizen sehingga menjadi topik utama beberapa portal, Safawi Rasid luah rasa kes4l. Menerusi Instastory, Safawi memohon media supaya tidak lagi mengaitkan perkara ini dengannya.

Assalamualaikum. Hai media, jangan nak kaitkan benda ini lagi. Benda ni dah lep4s. Kau nak laku kau punya akhbar macam-macam kau throwback! Kau kena jaga perasaan semua orang! Jangan nak up kau punya page!

Difahamkan, perkara ini mula menjadi buah mulut orang ramai selepas individu memuatnaik status tidak benar mengenainya. Bersama status tersebut, turut disertakan selfie penyerang JDT ini bersama beberapa orang gadis. Walaubagaimanapun, ada sesetengah  yang mempertahankan Safawi dengan mengatakan gambar tersebut adalah gambar lama dan tidak perlu diperbesarkan lagi.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Harian Metro

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Benda Ni Dah Lepas’ Kisah Lalu Diungklt, Safawi Rasid Ber4ng Digelar ‘Kakl Perempuan’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*