“Tahniah Emma. Semakin cantik dan matang, terbaik…”- Netizen

Menerusi laman Instagram, Emma Maembong menasihati kepada semua agar kekal positif apatah lagi dengan situasi begini yang sekali gus membuatkan rata-rata dapat meluangkan masa bersama ahli keluarga.

Pesanan daripada selebriti terkenal ini juga yang terbaru dikongsikannya membuatkan rata-rata tertarik dimana Emma Maembong mendedahkan aktiviti dilakukan ketika melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan.

Berikutan Emma Maembong turut memberitahu bahawa ramai peminat yang bertanya apakah aktiviti dilakukan di rumah sepanjang kuaratin, lalu menerusi perkongsian kali ini dia merakam video dan mendedahkan aktivitinya sejak kebelakangan ini.

Bagi pelakon ini, bermacam-macam perkara dapat dilakukan olehnya seperti belajar cara memasak, agama, untuk positif dan meluangkan masa bersama keluarga dan suaminya.

Walau bagaimanapun, apa yang membuatkan rata-rata peminat memujinya juga adalah Emma Maembong seorang yang kuat berkerja.

Malah, katanya juga sehari selepas pernikahan dengan jejaka pilihan hati pada Februari lalu, Emma Maembong sudah berkerja dan dengan tempoh ini sekali gus dapat membuatkan dirinya mempunyai waktu untuk meluangkan masa bersama yang tersayang.

Tambah Emma Maembong lagi, ketika hari-hari istimewa keluarga juga dia terlepas kerana sibuk dengan kerjanya. Oleh itu, dia menasihati agar orang ramai tidak bosan dan menggunakan waktu ini bersama keluarga.

Video Emma Maembong stay positive jadi perhatian ramai

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Emanizers #Emmamaembong @emanizers

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial) on

Dalam pada masa yang sama, sempena hari ulang tahun kelahirannya ini dia ada mempromosikan produk. Namun begitu, perkongsian Emma Maembong itu membuatkan netizen juga mendoakan yang terbaik buatnya selain postingnya itu meraih ribuan tanda suka dan komen positif daripada peminat.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Instagram Emma Maembong via HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tahniah Emma. Semakin cantik dan matang, terbaik…”- Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*