“Ingin Berkongsi Rezeki, Nak Belanja Susu Dan Lampin Pakai Buang Untuk Keluarga Dalam Kesempitan,” – Anzalna Nasir

Setelah Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dijalankan di seluruh negara akib4t penularan pandemik COV1D-19, ramai pihak berkerjasama di dalam meringankan beban dengan menghulukan bantuan kepada masyarakat.

Pelakon jelita, Anzalna Nasir misalnya ada memaklumkan ingin memberi bantuan berupa keperluan anak kecil seperti susu dan lampin pakai buang kepada yang terlibat.

Anzalna atau nama sebenarnya Nur Anzalna Md Nasir menyifatkan keperluan tersebut sangat penting khasnya bagi mereka yang memiliki anak kecil.

“Sangat bersyukur dengan bantuan yang diberikan oleh kerajaan dan tak salah sekiranya kalau kita juga membantu mereka yang memerlukan.

“Anzalna dan keluarga ingin berkongsi rezeki nak belanja susu dan diapers untuk keluarga yang dalam kesempitan.

“Please DM atau comment di bawah. Tolong jangan private kan page. Thank you! #KitaMemahamiSusuDanDiapersSangatPentingSejakAdaAnak #JanganPrivatePage,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sangat bersyukur dengan bantuan yang diberikan oleh kerajaan dan tak salah sekiranya kalau kita juga membantu mereka yang memerlukan. Anzalna dan keluarga ingin berkongsi rezeki nak belanja susu dan diapers untuk keluarga yang dalam kesempitan. Please DM atau comment di bawah. Tolong jangan private kan page. Thank you! #KitaMemahamiSusuDanDiapersSangatPentingSejakAdaAnak #JanganPrivatePage

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88) on

Di samping itu, rata-rata peminat memuji sikap mulia Anzalna yang ingin membantu masyarakat yang dalam kesusahan.

Foto: Instagram Anzalna Nasir

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ingin Berkongsi Rezeki, Nak Belanja Susu Dan Lampin Pakai Buang Untuk Keluarga Dalam Kesempitan,” – Anzalna Nasir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*