Zarina Anjoulie Lantik Firma Berpengalaman. Bukan calang2 PR yg Anju lantik ni

Usahawan, pelakon dan model, Zarina Anjoulie Lavocah telah melantik firma perhubungan awam dan komunikasi kris1is sebagai tindak balas bagi melindungi reputasinya setelah ada pihak tertentu meng4ncam untuk mengambil t1indakan undang-undang terhadap beliau.

Saiful Ridzuan, Ketua Pegawai Eksekutif, Saiful Ridzuan Public Relations and Communications di Shah Alam, mengesahkan bahawa firma beliau telah dilantik oleh Zarina.

“Firma perhubungan kami mengesahkan bahawa kami telah menandatangani perjanjian dengan usahawan, pelakon dan model, Zarina Anjoulie Lavocah pada hari ini,” kata Saiful Ridzuan, Ketua Pegawai Eksekutif, Saiful Ridzuan Public Relations and Communications.

Saiful Ridzuan

Zarina telah melantik firma perhungan awam dan komunikasi krisis yang terkenal itu untuk membantunya melalui fasa seterusnya kerana terdapat beberapa individu telah

memf1itnahnya menerusi aplikasi pesanan baru-baru ini.

Individu-individu tersebut telah merancang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Zarina dan telah memfi1tnah dan menvduh usahawan tersebut menghasvt orang ramai untuk menyebarkan kebenci1an. Walaubagaimanapun, Zarina secara tegas men4fikan semua tudvhan tidak berasas tersebut.

T1indakan tersebut diambil oleh Zarina berikutan laporan media baru-baru ini yang melaporkan bahawa ada beberapa individu tertentu telah membuat laporan polis menvduh dan memfi1tnah Zarina yang kononnya beliau telah menyebarkan kebenci1an pada orang ramai melalui video yang dimuat naiknya di platform media sosial.

Dalam video tersebut, Zarina hanya berkongsi pandangannya bahawa kerajaan harus memberi keutamaan kepada orang kebiasaan yang paling memerlukan bantuan pada waktu krit1ikal sekarang ini.

“Saya merupakan seorang usahawan yang dikenali oleh orang ramai di negara ini dan saya telah mengambil masa bertahun-tahun untuk membina reputasi kukuh saya sebagai seorang usahawan. Saya tidak akan berdiam diri ketika ada beberapa pihak yang tidak bertanggungjawab cuba menjatuhkan dan mer0sakkan reputasi saya.”

“Pada masa yang sama, saya bersyukur dan ingin ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka di luar sana yang telah menyokong saya pada waktu yang menc4bar bagi semua rakyat Malaysia sekarang ini,”- kata Zarina Anjoulie.

Bukan Calang2

Pada tahun 2018, firma itu mula menerima permintaan untuk membantu selebriti dan tokoh terkenal dalam industri hiburan. Klien mereka dari industri hiburan termasuk

penyanyi Linda Rafar, kartunis politik Ronasina, pelakon Ammar Alfian dan Ustaz Abu Syafiq.

Ketika Linda Rafar dis3rang oleh pihak-pihak tertentu, firma Saiful Ridzuan berjaya mengetengahkan versi cerita artis tersebut kepada orang ramai, ini termasuk laporan berita muka depan beberapa akhbar utama tempatan.

“Allah Bayar Cash!” – Digelar Artis P0r*o, Zarina Anjoulie Tempelak Balik Zed Zaidi

Pulangkan paku buah keras, itu tindakan pelakon Zarina Anjoulie kepada Presiden Persatuan Seniman Malaysia, Zed Zaidi ekoran penyebaran foto tidak sen0noh miliknya.

Kata Zarina, situasi yang terjadi kepada Zed itu disifatkan seperti k4rma.

“Bertabah Abang Zed, rasa macam baru semalam korang panggil aku artis p0 rno. Allah bayar cash,” tulisnya di Instagram.

Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju turut memuat naik paparan skrin judul sebuah portal tempatan mengenai isu sensasi Zed Zaidi yang tular baru-baru ini.

Perg3seran antara Zarina dan beberapa artis dari Persatuan Seniman Malaysia mulai tercetus selepas kerajaan mengumumkan Pakej Rangsangan Ekonomi Prihatin Rakyat awal April lalu.

Perkara itu menarik perhatian beberapa artis tempatan untuk mengulas mengenai situasi kewangan semasa mereka yang terjejas ekoran Perintah Kawalan Keselamatan (PKP).

Situasi semakin mel4rat apabila Anju mulai bersuara dan media sosial menjadi medan sind1ir menyindi1r sesama artis.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: M.B

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Zarina Anjoulie Lantik Firma Berpengalaman. Bukan calang2 PR yg Anju lantik ni"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*