Adam Corrie Terdi4m ApabiIa YDP Ag0ng Tiba Tiba Tanya SoaIan Ini Secara Sp0ntan

PELAKON terkenal, Adam Corrie Lee mengakui terkejvt dan terh4ru apabila Yang di-Pertuan Ag0ng Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah mengenalinya sebagai anak seni.

Adam Corrie ketika dihubungi berkata, dia sama sekali tidak menyangka baginda turut memenuhi permintaannya untuk mengambil gambar bersama.

“Sebnarnya, saya dijemput oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) untuk menyampaikan puisi sempena sambutan Maal Hijrah dan majlis ini turut dihadiri oleh baginda serta Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

“Ketika berada di pentas, saya Iihat baginda tersenyum melihat saya. Mungkin baginda fikir saya berlakon ‘g4ngster’ tapi berada di pentas untuk memeriahkan sambutan Maal Hijrah di Putrajaya.

“Masya-Allah, tabaraka-Allah. Saya tidak s4ngka dapat bergambar bersama dengan baginda. Malahan, ketika itu tidak ada yang halang saya pun. Ini adalah pengalaman manis buat saya,” katanya.

Katanya, disebabkan terlalu terkejvt, dia juga hanya dapat menjawab pertanyaan baginda selepas diulang pada kali kedua.

“Baginda ada tanya, saya masih berlakon lagi ke. Tetapi, disebabkan terlalu terkejvt, saya terdiam dan tidak dapat berkata-kata.

“Dia ulang soalan sekali lagi dan ketika itu barulah saya jawab yang masih berlakon. Dia kemudian ucapkan alhamdulillah,” katanya.

Alhamdulillah selesai program sambutan Maal Hijrah di PICC.

sempat bergambar dengan Tuanku Agong. Tuanku sempat tanya saya, “masih berlakon lagi?”  “Masih lagi Tuanku. boleh kita bergambar Tuanku?””Boleh “

Dalam hati saya, eh Tuanku kenal saya rupanya.

Kredit kvrl

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAKONLINE

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adam Corrie Terdi4m ApabiIa YDP Ag0ng Tiba Tiba Tanya SoaIan Ini Secara Sp0ntan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*