Lapan Bulan Pem3rgian Abam, Hidayah Akui Kehidupan Sukar…

Sudah genap lapan bulan pemerg1an suami tercinta, b4lu Allahy4rham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah mengakui suk4r untuk meneruskan kehidupannya suk4r tanpa suami disisi.

Bagaimanapun, Hidayah berkata dia tetap kuatkan d1ri dan cek4lkan hati untuk meneruskan kehidupan bersama anak tungg4l mereka, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey kerana rasa kasih terhadap suaminya itu dan sokongan keluarga.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Hidayah memuat naik luahan rasa rindu terhadap arw4h suaminya serta berkongsikan mengenai impiannya untuk membuka kedai sudah menjadi kenyataan.

“Lapan bulan abang pergi, yang hidup pasti akan mat1, sayang akan menyvsul kemudian abang. Sayang akan pegang semua am4nat abang menjaga anak kita sebaik-baiknya InsyaAllah.

“Sayang cuba teruskan hidup tanpa abang di sisi Sangat sukar,Sangat susah,dan sangat sak1t nak lalui semua,tapi kekuatan sayang keluarga alhamdulliah sayang bangun untuk capai impian kita sekarang sayang dah ada kedai berkat doa dari semua orang,” tulisnya.

Dalam entri itu, Hidayah turut mengucapkan doa sebagai tanda syukur kepada Allah di atas segala perancangan-Nya.

“Aku yakin pada-Mu Ya Allah. Aku yakin pada rancangan-Mu. Sesungguhnya, Engkau yang maha ku4sa dan yang maha mengetahui semuanya.”Al-Fatihah suamiku, Syed Umar Mokhtar,” tulisnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: RK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lapan Bulan Pem3rgian Abam, Hidayah Akui Kehidupan Sukar…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*