Anak kecil umur 5 tahun p0sitif C0vld-19 pesan ibu jaga diri sebelum naik ambulans sorang2 undang seb@k

Umvm sedia maklum k3s p0sitif Cov1d-19 di Malaysia sejak kbelakangan ini begitu mmbimbangkan. Knaikkan jmlah k3s p0sitif telah mencecah angka lebih daripada 3,000 k3s dalam masa sehari.

Ketika ini, semua golongan tidak kira muda atau pun tua, masing-masing mmpunyai r1siko yang sama besar dij4ngkiti w4bak brbah4ya ini.

Kanak2 p0sitif Cov1d-19

Menerusi perk0ngsian di sosial media TV AlHijrah yang diperoleh daripada Ira Hazwani, satu viideo kanak-kanak berjalan seorang diri djemput petugas kesihatan menaiki ambulans untuk ditempatkan ke pusat ku4rantin C0v1d-19 telah menarik prhatian warganet.

Pastinya situasi itu sangat mnyeb4kkan kerana kanak-kanak perempuan terbabit sempat mndengar nasihat ibunya dan sempat brpesan supaya wanita itu turut sama menj4ga diri sebelum dia melambai dan bergerak ke arah ambvlans.

Walau bagaimanapun, sik4p positifnya itu membuatkan warganet berasa terh4ru serta mendoakan agar kanak-kanak tersebut segera s3mbuh. Mereka juga berharap agar dia terus ku4t walaupun berada seorang diri di pusat ku4rantin itu nanti.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: TV AlHijrah / OMM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Anak kecil umur 5 tahun p0sitif C0vld-19 pesan ibu jaga diri sebelum naik ambulans sorang2 undang seb@k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*