Sungguh Berani, Ini Punca P0lis Ini Sam4n P0lis Lain

Nampaknya pihak berkvasa juga tidak terlepas daripada vndang-vndang jalan raya apabila angg0ta dan pegawai p0lis di Ibu Pejabat P0lis Kontinjen (IPK) Kedah menerima “kejvtan” selepas mereka dip3riksa dan dis4man dalam pem3riksaan pagi tadi.

Pem3riksaan dilakukan abatan Sias4tan dan Pengvatkuasaan Trafik, Jabatan Int3griti dan Pem4tuhan Standard serta Cawangan Khas IPK Kedah di pintu masuk IPK.

Menerusi laman Facebook Polis Kedah, beberapa kenderaan milik pegawai dan anggota serta kakitangan awam telah dis4man kerana mel4nggar vndang-vndang jalan raya antaranya menggunakan nombor plat ‘fancy’.

Antara pem3riksaan yang dilakukan adalah pem3riksaan dokumen svlit, pem3riksaan kenderaan dan pem3riksaan pas keselam4tan.

Dalam pada itu, ramai memuji 0perasi berkenaan yang tidak pilih kasih dengan mengenakan s4man kepada sesiapa yang mel4nggar peraturan.

Tidak kurang juga, ramai yang berharap 0perasi tersebut dapat diteruskan di seluruh Malaysia serta mencadangkan pem3rikasaan dilakukan di IPD juga.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sungguh Berani, Ini Punca P0lis Ini Sam4n P0lis Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*