“Lepas Fatah & Fatimah Lahir, Papa Ur Son Mahu Bikin 11 Lagi Anak..” Lucinta Luna Translate Bahasa Papa Ur S0n

Tak habis lagi kisah keh4milan Lucinta Luna yang menjadi bualan ramai sejak berminggu yang lalu. Beliau merupakan seorang influezer yang terpengaruh kerana setiap video dan gambar yang dikongsi beliau menjadi perhatian ramai. Lagi-lagi lepas mengumumkan keh4milannya.

Yang sering menjadi tumpuan ramai adalah keadaan perutnya yang boleh dikatakan mengikut keadaan moodnya. Beliau juga dikatakan memakai perut palsu kerana baru sahaja beberapa minggu usia kandungan tapi keadaan perutnya seperti telah h4mil 4 5 bulan.

Terbaru Lucinta Luna telah memuatnaik satu video bersama kekasihnya dilaman instagram. Video yang dikongsi menunjukkan gelagat beliau translatekan bahasa percakapan kekasihnya. Video ini meraih pelbagai komen dan reaksi dari netizen.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LUCINTA LUNA (@lucintaluna_manjalita)

“ini yahh Ratu Salomeh terjemahkan Papa ur son biar keleeean ngerti ??? … Fattah dan fattimah bangga punya orangtua seperti ini 👼🏻👼🏻”

KOMEN NETIZEN:

 

Sumber : instagram @lucintaluna_manjalita VIA MV

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Lepas Fatah & Fatimah Lahir, Papa Ur Son Mahu Bikin 11 Lagi Anak..” Lucinta Luna Translate Bahasa Papa Ur S0n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*