Izara Aishah Tampil Bertudung Labuh, Padam Foto Lama, Netizen Doa – “Dah Bertudung Ke? Alhamdulillah”

Pelakon cantik dan berbakat, Izara Aishah memang sering berkongsikan kehidupan sehariannya menerusi laman sosialnya buat tatapan peminatnya. Tidak itu sahaja, malah Izara memang juga sering berkongsi hal-hal isu semasa menerusi laman twitternya.

Terbaru, Izara memuat naik beberapa keping gambar memperlihatkan dirinya yang bertudung labuh, cantik dan anggun. Ini telah berjaya menarik perhatian ramai dan membuat ramai tertanya-tanya adakah Izara sudah mula bertudung.

Namun ruangan komen bagi instagramnya telah ditutup dan juga gambar yang dimuat naik tersebut tidak mempunyai sebarang kapsyen ada kenyataan darinya.

Selain itu, Izara turut memadam gambar-gambar lamanya yang pernah dimuat naik terdahulu ketika beliau masih belum berhijab. Ini seakan mengesahkan spekvlasi orang ramai.

Namun begitu, tiada sebarang kenyataan yang khusus berkaitan hal ini dari Izara sendiri.

Apa-apa pun kita horm4ti keputusan Izara Aisyah terhadap penampilannya dan mendoakan yang terbaik.

Untuk pengetahuan, Izara telah mendirikan rumahtangga dengan Muhammad Adib Khalid iaitu anak tiri kepada Dato Seri Siti Nurhaliza pada tahun 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Irisa Alaia.

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Izara Aishah Tampil Bertudung Labuh, Padam Foto Lama, Netizen Doa – “Dah Bertudung Ke? Alhamdulillah”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*