Al-Fatihah, Adik Nur Dinie Damia Telah Kembali Kepada Penciptanya

Innalillahi wa inna ilaihi rajiun. Dari Allah kita datang dan kepada Allah kita akan kembali.

‎إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون

Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kem4tiannya, lapangkanlah kubvrnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arw4h di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..

Al-Fatihah

‎. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم

‎ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـلَمِين۞ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم۞

‎مَـلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين۞إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ۞ ٱهْدِنَا ٱلصِّرَطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ۞صِرَطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ۞ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ۞امين

Al fatihah 😭😭

Pengkongsian Dari Berita Harian:-

Murid Tahun Satu, Nur Dinie Damia Muhammad Noor Ain,7, yang diraw4t di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah (HSA) dan disyaki dij4ngkiti influenza, meningg4l dunia kira-kira jam 10.30 malam tadi. – Bapa

Didoakan agar arw4h ditempatkan dalam kalangan mereka yang dirahmati Allah swt dan tergolong di kalangan orang-orang yang beriman. Semoga seluruh ahli keluarga arw4h tabah menghadapi dugaan Allah swt.

DariNya kita hidup. Dan kepadaNya kita kembali. Al Fatihah.

Allahummaghfirlahu warhamhu wa ‘afihi wa’fu’anhu.

“Sesungguhnya Allah, hanya pada sisi-Nya sajalah pengetahuan tentang Hari Kiamat; dan Dia-lah Yang menurunkan hujan, dan mengetahui apa yang ada dalam r4him. Dan tiada seorang pun yang dapat mengetahui (dengan pasti) apa yang akan diusahakannya besok. Dan tiada seorang pun yang dapat mengetahui di bumi mana dia akan mati. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal.”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Satu Johor via applehijau

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Al-Fatihah, Adik Nur Dinie Damia Telah Kembali Kepada Penciptanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*