“Bukan kauk air longk4ng” – Staff F&B Simbah Sisa Kuah Tom Yam Dekat Kawan Buat Netizen Menyirap

Pr4nk kawan dengan menyimbah tepung yang dicampur dengan telur itu boleh dikatakan satu budaya normal buat anak-anak muda sekarang.

Kadang-kadang ada yang pakai bahan lain, misalnya macam dalam video viral di Twitter ni.

Tengok la member kiteorang ni rela kena simbah dengan sisa makanan”

Mereka meraikan hari terakhir rakan mereka bekerja, jadi ramai-ramai pr4nk  seorang rakan ni dengan menyimbah sisa makanan kepadanya sambil dirakam sebelum dikongsikan di media sosial.

Difahamkan mereka semua ni staff F&B, mereka gunakan sisa kuah Tom Yam untuk simpan kawan mereka tu. Namun begitu, niat nak kongsikan kegembiraan seperti mana dilakukan oleh anak muda ini rupa-rupanya membuatkan netizen tak gemar dengan perbuatan mereka.

VIDEO :

Bagi netizen,  menggunakan sisa makanan itu terlalu k0tor dan boleh mengundang peny4kit kepada si m4ngsa yang terkena pr4nk tu.

Serius tak lawak – Netizen

 

Ini pula respon tuan empunya badan lepas dikr1itik hebat.

Tapi ada juga netizen yang boleh faham mereka, sebab ia boleh dikatakan perkara biasa, tapi kadang-kadang gurau sebegini boleh mengundang bahaya pada kesih4tan seseorang. Hurm tapi kadang-kadang ada perkara yang bagi kita kelakar tapi tak sesuai dikongsikan di media sosial.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bukan kauk air longk4ng” – Staff F&B Simbah Sisa Kuah Tom Yam Dekat Kawan Buat Netizen Menyirap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*