“Lahan4t… pengantin baru… “- Kapsyen selamba Aeril Zafrel bikin ramai terhibur lagi!

Meskipun bergelar pelakon, Aeril Zafrel sering membuatkan ramai terhibur dengan kapsyen selambanya menerusi laman sosial sama ada, di Instagram mahupun laman Twitter.

Nampaknya, Aeril Zafrel menerusi laman Instagram miliknya menjadi perhatian lagi apabila memuat naik sekeping foto lengkap mengenakan busana pengantin dengan seorang penyanyi dan pelakon jelita, Nabila Razali.

Namun begitu, apa yang mencuitkan hati ramai kerana kapsyen ditulisnya membuatkan netizen teringat dengan satu baris lagu daripada pelawak dan pelakon, Ropie yang viral sebelum ini.

Kapsyen ‘selamba’ Aeril Zafrel bikin terhibur

“Lahan*t… pengantin baru… by Wawa Zainal…” tulis Aeril Zafrel dan posting darinya itu sehingga kini telah meraih lebih 100,000 tanda suka dalam masa yang sekejap.

Malah lebih 1900 komen ditinggalkan ramai sejak posting dikongsikan yang mana rata-rata terhibur dengan kapsyen ‘selamba’ Aeril Zafrel dan mereka juga sempat berseloroh dan mengusik pelakon ini pula.

“Hahaha teringat terus Pak Kodi…”

Kapsyen selamba pelakon Aeril Zafrel

Kapsyen selamba pelakon Aeril Zafrel

“Jalan balik rumah masih terbuka luas ke”

Kapsyen selamba pelakon Aeril Zafrel

Kapsyen selamba pelakon Aeril Zafrel

Screenshot_31

“Sesuai guna lagu Pak Kodi…”

Screenshot_32

Screenshot_33

Screenshot_34

Bagaimanapun, kongsi pelakon ini juga bahawa itu babak daripada sebuah drama terbaru lakonannya bersama Nabila Razali yang akan menemui peminat tidak lama lagi.

Terdahulu, Aeril Zafrel ada mendedahkan dia kini kembali berlakon setelah sekian lama dan perkara itu membuatkan peminatnya gembira.

Sumber: Aeril Zafrel

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Lahan4t… pengantin baru… “- Kapsyen selamba Aeril Zafrel bikin ramai terhibur lagi!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*