Tak berhenti hin4 keluarga DSV selepas video Cik B ‘kvtuk’ Diva AA tular di laman sosial

Isu perg4duhan antara Diva AA dan keluarga DSV masih hangat nampaknya! Kali ini Cik B, tampil lebih berani. Sebelum ini, Cik B telah buat video remix carvtan dan tom4han yang Diva AA lemparkan kepada keluarganya dan buat tarian hip hop mengikut rentak lagu tersebut.

Tengah malam tadi, Cik B memuat naik satu lagi video di Twitter miliknya dan sejak pagi tadi hingga sekarang, nama Cik B kekal trending nombor 1 di Twitter!

Dalam video terbarunya ini, Cik B telah menayang koleksi peribadi handbag LV Dato Seri Vida dan mengajuk cara Diva AA bercakap. Bukan tu aje, Cik B turut mengakhiri videonya dengan pose trademark Diva AA. Memang on point teruk!

Seperti biasa, kita semua tahu yang Diva AA dah tentulah tak akan berdiam diri. Di Twitter peribadinya, Diva AA telah mengeluarkan s3rangan balas terhadap Cik B.

Nampaknya, lepas kec4man dari netizen dan penjelasan dari pihak DSV dah dibuat, ia tetap tak menghalang Diva AA dari mengvtuk anak-anak DSV yang sudah pun m3ninggal dunia.

Manakala netizen pula terus menyokong cara Cik B.

Terdahulu

“M3lampau! ini satu penghlnaan luar biasa” Dato Vida k3sal dengan tindakan Azwan Ali

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida meluahkan rasa terkil4n dengan tindakan pengacara Azwan Ali yang membakar minyak wangi pemberiannya.

Malah Vida atau nama sebenarnya, Hasmiza Othman menyifatkan perbuatan tersebut yang dilakukan di sebuah rumah terb4kar sebagai satu penghin4an terhadap dua arwah anaknya yang m3ninggal dunia dalam trag3di keb4karan kira-kira tujuh tahun lalu.

“Bila tengok video tu terkejutlah saya. Saya diam je mula-mula tapi lagi banyak tubik (keluar). Dia up video kat Twitter dia.

“Bagi saya cara dia tu satu penghin4an. Dia pergi b4kar perfume pemberian saya dekat rumah terb4kar. Dia letak tudung dan perfume saya dekat situ.

“Memang teras4lah. Perasaan saya Allahuakbar! Buat apa mu nak kait-kaitkan dengan anak aku. Mereka tak sal4h.

Video tindakan Azwan Ali memb4kar minyak wangi pemberian Vida dimuatnaik di Twitternya.

“Bukan cara gitu mu boleh dapat bayaran RM10,000… RM5,000. Kalau token nak bagi dua tiga ratus je pun. Kita kalau nak bagi RM300 karang kau kata aku bagi ciput macam bayaran dia dapat masa event di Singapore dulu,” katanya kepada mStar.

Pada masa sama Vida berkata tindakan Azwan amat mel4mpau dan tidak boleh dimaafkan.

“Cara dia saya tak boleh maafkan. Itu satu penghin4an yang agak luar biasa. Dia akan guna apa jua cara nak jatuhkan bisnes saya.

“Bukan sebab dia tak dapat dua tiga ratus ringgit tapi sekarang motif sebenar dia nak jatuhkan bisnes saya.

“Betapa hin4nya. Dia pergi b4kar minyak wangi saya, cakap pasal anak saya. Apa lagi dia nak buat lepas ni,” soal Vida.

Vida berkata tiada timbul isu bayaran terhadap kemunculan Azwan dalam satu program anak perempuannya, Cik B Vaganza Food Fest di Johor Baharu, baru-baru ini.


Azwan Ali muncul buat kejutan untuk Kacak semasa program CikB di Shah Alam, Disember lalu.

“Nak bayar kau gapo? Dia kata tak usah kau kata tahu… hulurlah aku dok promote perfume kau. Saya nak hulur apa? Hulur sikit-sikit kang bukan my level.

“Lagi satu saya tak nak cakap tak undang dia. Tapi sebenarnya dia tetamu yang tak diundang. Dia datang atas jemputan Roslan Shah yang beritahu nak buat surprise.

“Di situlah puncanya. Saya sendiri pun terkejut bila tengok dia ada di JB. Dia kata nak berniaga. Punya susah event manager saya nak sediakan booth dia tapi tengok-tengok dia tutup kedai awal,” katanya.

Jelas Vida lagi, dia pernah menghubungi Azwan bertanya sama ada dia ada masa untuk hadir buat kejutan untuk anak lelakinya, Kacak dalam satu program di Shah Alam, Disember lalu.

“Masa kat Shah Alam memang saya ada call minta dia datang sebab nak buat surprise untuk Kacak sebab Kacak minat dia.

“Tapi buat surprise tu pun saya cakap tak ada buat bayaran ke apa. Saya bagilah dia perfume saya dan tudung sebagai token.

“Dia pun suka terima. Siap pakai dan promote minyak wangi saya ke hulu ke hilir. Tapi saya terkilan bila lain pulak yang jadi,” katanya.

Vida turut memuat naik luahan perasaannya berhubung tindakan Azwan di Instagramnya. Rata-rata netizen mengvtuk perbuatan tersebut dan meminta agar Vida banyak bersabar.

“Sabar DS. Allah mendvga. Hiraukan sahaja. Bertabah,” kata Rasadibaradzi.

“Allahuakbar… Dah kenapa perangai t3ruk sangat dia tu… sampai 4rwah anak dikaitkan,” kata Elaine.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tak berhenti hin4 keluarga DSV selepas video Cik B ‘kvtuk’ Diva AA tular di laman sosial"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*