D3rita Fad Bocey di Jepun sehingga tidur pun tak lena dikongsi isteri, semoga selamat sampai di Malaysia

Seperti suatu mimpi burvk buat dua sahabat Fad dan Achey Bocey apabila dikhabarkan kepada mereka bahawa teman akrab mereka Abam Bocey kembali ke Rahmatullah.

Lebih memilvkan apabila Fad yang kini berada di Jepun kerana sedang bercuti dengan keluarga tidak dapat menatap wajah sahabatnya kerana masih berada di negara matahari terbit itu.

Disebabkan pemerg1an Abam juga, Fad seakan tidak senang duduk di Jepun apabila kelihatan sedih dan gelis4h menanti waktu untuk mereka sekeluarga pulang ke Tanah Air.

Sebentar tadi, isteri Fad telah memuat naik perbualannya dengan isteri Achey menerusi aplikasi Whatsapp apabila menyatakan rasa t4kut ketika bangun daripada tidur kerana pada hari pemergian Abam, mereka mendapat berita pada awal pagi.

Syaheeraa Rahman turut memuat naik gambar suaminya Fad yang tidak boleh tidur dan dalam keadaan res4h sehinggalah tertidur di luar bilik memikirkan mengenai sahabatnya yang telah pergi.

Buat masa ini, Fad dan keluarga sudah berada di lapang terbang di Jepun bagi perjalanan pulang ke Tanah Air bagi menuju ke pusara Abam.

Semoga urusan Fad dan keluarga dipermudahkan agar dapat menziarahi pusara Abam dan juga menyantuni keluarganya di kediaman pelawak itu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Fad Bocey, Syaheraahman

Apa komen anda?

Be the first to comment on "D3rita Fad Bocey di Jepun sehingga tidur pun tak lena dikongsi isteri, semoga selamat sampai di Malaysia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*