“Bila balu arw4h Abam berhati bin4t4ng!” – Baru Seminggu Arwh Abam Meninggl, Ali Puteh Dah Ada Kr1sis Dengan Kakak Ipar?

Pan4s! Belum reda lagi rasa duka terhadap pemerg1an pelawak Syed Umar Mokhtar atau lebih dikenali sebagai Abam Bocey, telah muncul kr1sis antara keluarga?

Ia menjadi tanda atanya apabila Ali Puteh yang merupakan adik kepada arw4h muat naik satu post di Instagram yang menimbulkan rasa terkejuut ramai pihak.

Bila balu arw4h Abam berhati bin4t4ng!”

Difahamkan persengk3taan itu terjadi kerana berkaitan dengan harta kerana berdasarkan caption yang ditulis:

“Baru seminggu meningg4l segala harta yang dikejar…Aku Akan buka segalanya..Allah ITU maha besar…”

Sudah semestinya posting itu membuatkan ramai orang tengah terkejuut sehingga ada yang menyangkakan bahawa instagram Ali Puteh digod4m.

Bagaimanapun, Achey yang merupakan sahabat baik arwh ada memberikan komen menenangkan Ali dengan menasihati agar jernihkan keadaan sebaiknya sebagai tanda hormat kepada arwh.

Fikir arwh li..- Achey

Allahu, tak elok d3dahkan hal-hal ini di media sosial, mungkin em0si masing-masing masih belum stabil lagi, harap dapatlah runding dengan elok.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LobakMerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bila balu arw4h Abam berhati bin4t4ng!” – Baru Seminggu Arwh Abam Meninggl, Ali Puteh Dah Ada Kr1sis Dengan Kakak Ipar?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*