Kembali follow Ig BCL. Siapa Sangka Melly Goeslaw Pernah Kecil Hati Dgn BCL

KEMAT1IAN Ashraf Sinclair pada Selasa meninggalkan rasa dvka yang sangat dalam khususnya dalam kalangan selebriti, termasuk Melly Goeslaw.

Melly Goeslaw antara selebriti yang mendukung kerjaya musik BCL dan merupakan seorang sahabat kepada arw4h Ashraf Sinclair.

Melly Goeslaw juga seorang penulis lagu Cinta Sejati dalam soundtrack filem Habibie dan Ainun itu yang berperanan menaikkan kerjaya BCL.

Melly Goeslaw memuat naik gambar BCL bersama arw4h suaminya ketika mereka bercuti ke luar negara.

“Dear Unge (BCL) turut berdvka atas waf4tnya belahan jiwamu Ashraf Sinclair, semoga arwah ditempatkan di surga terindah Allah SWT, kamu diberikan lautan ikhlas dan sabar seluas luasnya,” tulisnya.

Keluarga bahagia Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari.

Ashraf men1inggal dunia akibat s3rangan jantvng pada pagi Selasa.

Allahy4rham men1inggalkan seorang balu Bunga Citra Lestari dan seorang anak Noah Aidan Sinclair, 10.

Melly juga meminta netizen agar tidak menulis iklan di ruangan komen bagi menghormati pemerg1ian Ashraf Sinclair.

“Insya Allah nanti disatukan kembali di keabad1ian. Terima kasih untuk semua yang tidak berdagang di postingan saya ini. Dan mohon kiranya membacakan Alfatehah (bagi yang Muslim) untuk Allahy4rham,” tambahnya.

Kembali Follow IG BCL

Ibu dua anak ini turut kembali mengikut akaun Instagram kepunyaan BCL selepas lima bulan berh3nti mengikutnya gara-gara berkec1il hati.

Sebelum itu, hubungan mereka yang dikhabarkan ding1in selepas berlaku sal4h fah4m di parti Hallow3en pada Oktober tahun lalu.

Kesal dijadikan j3naka Halloween, Melly Goeslaw ‘unf0llow’ Bunga Citra Lestari dan Rossa

GARA-GARA dijadikan bah4n j3naka oleh rakan selebriti sewaktu pesta Hallowe3n pada 30 Oktober lalu, komposer terkenal Indonesia, Melly Goeslaw dikhabarkan tidak lagi mengikuti laman Instagram penyanyi Bunga Cinta Lestari dan Rossa pada Selasa.

Memetik laporan Liputan 6, menerusi semakan yang dibuat Melly berhenti mengikuti laman sosial dua penyanyi itu sejak awal minggu ini.

Bagaimanapun, Rossa dan Bunga Cinta Lestari masih lagi mengikuti akaun Instagram komposer berkenaan.

Melly ber4ng dijadikan b4han j3naka di parti Halloween.

Sebelum ini, sebuah video berdurasi 12 saat itu menyaksikan seorang jurusolek artis menggayakan baju bunga-bunga, berhijab dan lengkap dengan topi berwarna putih seperti yang selalu digayakan Melly.

Dalam pada itu, Melly telah meluahkan rasa kec3wanya apabila dia dijadikan m4ngsa bvli dan b4han j3naka oleh rakan selebriti.

Sementara itu, penyanyi Rossa yang terlibat dengan ins1iden tersebut telah membuat permohonan m4af secara terbuka di Instagram sambil menjadikan perkara itu sebagai satu pengajaran buatnya.

“Hari ini aku dapat pembelajaran dalam hi1dup bahawa apa yang kita lakukan boleh menyebabkan rasa sak1it orang lain meskipun tanpa menyedarinya.

“Baru-baru ini ada sebuah insi1den yang saya kesali kerana saya tidak sengaja menyak1iti perasaan orang saya sayangi, sahabat saya sendiri,” kata Rossa. – Liputan 6

Alhamdulillah, kita doakan semoga hubungan mereka baik-baik sahaja

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : duniadanakhirat

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kembali follow Ig BCL. Siapa Sangka Melly Goeslaw Pernah Kecil Hati Dgn BCL"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*