‘Handbag I Dah Putus Lah..’ Alamak! Netizen Kant0ikan Syifa Melvin Sekali Lagi

“Tak pernah paks4 kahwin, tak pernah minta satu sen duit Safawi!” itu kenyataan daripada pihak Syifa Melvin semalam selepas tular d4kwaannya ditvduh punca prestasi Safawi Rasid merudum.

Namun, di laman sosial Twitter pula kecoh apabila ada sebilangan netizen yang memb0ngkar semula hadiah yang diterima oleh Syifa.

Barangan mewah antaranya tas tangan dan telefon pintar itu pernah dimuat naik sendiri oleh Syifa di akaun media sosial rasminya @syifamelvin sebelum ini.

Dipercayai, hadiah itu diberikan oleh individu paling rapat dengan Syifa iaitu Safawi Rasid.

Pendedahan oleh sebuah akaun Twitter @meinmokhtar itu mendapat perhatian meluas daripada pengguna.

Hingga ada dalam kalangan pengguna Twitter yang menyifatkan Syifa sebagai wanita mater1ialistik dan pis4u cukur.

Kecoh semalam apabila Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim mendedahkan terdapat seorang pemain bola sepak Johor Darul Takzim (JDT) yang dipaksa untuk berkahwin oleh teman wanitanya.

Walaupun TMJ tidak mendedahkan siapa gerangan individu tersebut, netizen mula mengaitkannya dengan pemain yang sedang meningkat naik, Safawi Rasid.

Berikutan kekecohan tersebut, kekasih kepada Safawi, pelakon Syifa Melvin tampil menjelaskan keadaan di Instagram miliknya.

Menurut Syifa, apa yang berlaku di atas padang tidak ada kena mengena dengan soal peribadi kerana dia tidak pernah mengusik hal kerjaya Safawi, malah sentiasa mendoakan dan memberi sokongan.

Semalam, Safawi juga turut membuat permohonan maaf di atas prestasinya yang dikatakan mer0sot di atas padang. Namun tidak dinyatakan kenapa prestasinya itu menurun.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Handbag I Dah Putus Lah..’ Alamak! Netizen Kant0ikan Syifa Melvin Sekali Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*