“Betul Ke Wife Aku Ni? Semua Orang Dia Teraj4ng…” – Aiman Hakim Terkejuut Tengok Zahirah MacWilson

Malam Gala filem terbaru Bulan & Pria Terhebat ternyata membuka mata ramai jemputan tentang kehebatan filem ini yang akan mula ditayangkan bermula 12 Mac.

Malah filem tersebut benar-benar membuat  Aiman Hakim Ridza terkejuut dan teruja melihat lakonan isterinya, Zahirah MacWilson.

“Malam Gala Bulan & Pria Terhebat. Sesuatu yang baru dan segar daripada pembikin filem Ghaz Abu Bakar. Tahniah semua pelakon. Lakonan yang bagus.

“Sekejap aku gelak, pastu kerut dahi, sejam lebih lepas tu aku sedar yang aku tak bergerak. Toleh kanan tengok ada Zahirah MacWilson aka Bulan.

“Pejam celik mata, betul ke wife aku ni? Sepanjang aku kenal dia, sekali je kitaorang exercise sama-sama. Itu pun kena p4ksa.

“Dalam movie ni habis semua orang dia teraj4ng, temb4k, pot0ng sana dan pot0ng sini. Okay, aku tak nak pot0ng stiim. Kesimpulannya, she did very very well. Bangga dengan dia.

“Kesimpulan dari korang, kena tengok sendiri,” tulis Aiman tentang lakonan isterinya yang membuat dia terkejuut, bangga dan teruja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gala Night for #bulandanpriaterhebat .Something new and fresh from our movie maker @ghazabubakar .Good job to all the cast.You guys did a good job.Sekejap aku gelak , pastu kerut dahi , sejam lebih lepas tu aku sedar yang aku tak bergerak.Toleh kanan tengok ada @zahirahmacwilson aka Bulan.Pejam celik mata ‘betul ke wife aku ni’ .Sepanjang aku kenal dia sekali je kitaorang exercise sama sama.Itu pun kena paksa.Dalam movie ni habis semua orang dia terajang, tembak , potong sana dan potong sini 🤨. Ok aku tak nak potong stim.Kesimpulannya she did very very well.Im so proud of her.Kesimpulan dari korang , kena tengok sendiri!!! 😋 @ghazabubakar @zahirahmacwilson @zizanrazak869 @alifhadi @bellngasri Suit from : @ted_baker #bulandanpriaterhebat #movie #awesome #10/10 #⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ #tedbakermy

A post shared by Aiman Hakim Ridza (@aimanhakimridza) on

Bulan & Pria Terhebat yang diterbitkan bersama oleh Astro Shaw, Nizra Entertainment dan Skop Production itu dibintangi oleh Zahirah Macwilson, Maya Karin, Khir Rahman, Zizan Razak, Alif Hadi, Bell Ngasri, Didie Alias, Aprena Menrose, Sein Qudsi, Rashid Ishak dan ramai lagi.

Filem hebat yang diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar ini bakal menemui penonton pada 12 Mac ini.

Secara ringkas Bulan & Pria Terhebat mengisahkan Bulan (Zahirah Macwilson) merupakan pelatih di dalam pasukan tentera khas Indonesia menyelvdup masuk ke dalam sindik3t pemerd4gangan manusia bagi mencari adiknya, Melati yang telah diperdaya dan dibawa ke Malaysia untuk dijadikan gadis liburan.

Bulan bertemu Haris (Zizan Razak), seorang pemandu e-hailing yang prihatin dan sudi membantu Bulan mendapatkan kembali adiknya dari genggaman bapa ayam, Agus dan ketuanya, Ricky. Ricky mengarahkan Tony, seorang pembunvh up4han untuk menghapuskan Bulan dan Haris.

Imbas semula lakonan Aiman Hakim Ridza dan Zahirah MacWilson dalam Curi Curi Cinta di telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi GO di Google Play dan Apple Store sekarang.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Betul Ke Wife Aku Ni? Semua Orang Dia Teraj4ng…” – Aiman Hakim Terkejuut Tengok Zahirah MacWilson"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*