“Buka Je Media Sosial, Rasa Nak Menjerit!!” – Siti Sarah

Bermacam-macam peristiwa yang berlaku dalam dunia seni terutamanya sejak kebelakangan ini. Pelbagai kisah viral sehingga membuatkan penyanyi Siti Sarah Raisuddin rasa tert3kan.

Dalam satu entri di Instagram miliknya, Siti Sarah meluahkan apa yang dirasakan.

“Buka je media sosial, rasa nak jerit. Mana tidaknya, kes cub1it anak, kes pompuan men1ipu, kes pompuan kene pCkul kes s4man.

“Kes siapa yang betul siapa yg l3mah dalam bersukan, kes promosi produk luar istana (eh aku ke tu), kes virVs yang terus j4hat dan macam-macam lah. Sarah takutttttt,” tulis Sarah di Instagramnya.

Sarah memohon netizen agar dapat rehat dan bertenang buat seketika.

“Janjiiii. Boleh tak kita semua sit down and relax. Positif dan selalu cipta bahagia boleh tak. Diam sekejap. Ok, jom ketawa! say no to anxi3ty!” tulis Sarah lagi.

Dalam seminggu kebelakangan ini memang terlalu banyak perkara yang berlaku dalam bidang seni. Kes isteri Da’i yang didakwa meni1pu, kes usahawan yang didakwa mend3ra anak ti1ri, kes pemain bola sepak dan kekasihnya serta banyak lagi.

Orang rumah aku ada anxi3ty, keluarga aku jangan usik… – Shuib Sepahtu bengang Siti Sarah di3jek

Shuib dan Siti Sarah mendirikan rumah tangga pada Februari 2011 dan setakat ini dikurniakan tiga cahaya mata. – Astro GEMPAK

HANYA dengan menegur “Hi Twitter! I’m here” tidak pasal-pasal Siti Sarah Raisuddin diejek segelintir warga Twitter sebagai isteri kepada fenomena Ysuku.

‘Serangan’ tersebut membuatkan Siti Sarah berasa sedih dan tidak faham dengan perangai segelintir warga Twitter.

“Astaghfirullahhalazim. Baru buka Twitter dapat serangan yang macam ni? Dia orang ni tak faham ke I ada anxi3ty?

“Sedih kadang segelintir orang yang macam ni yang nak serang isteri, anak orang. Takpalah saya doakan agar korang berdua dimurahkan rezeki supaya apa segala hajat korang dapat beli Insyallah.

“Saya doakan juga moga korang diberi kebahagiaan supaya senang dengan kebahagiaan orang lain, dibukakan pintu rahmat buat kalian sekeluarga amin amin amin ya robbal alamin,” tulis Siti Sarah pada entri di Instagramnya.

Melihatkan entri Instagram isterinya, Shuib Sepahtu tidak berdiam diri dan memuat naik kembali entri tersebut di Instagram miliknya.

“Sudah-sudah lah kot isu ‘Fenomena’ ni, nak dijadikan bahan ej3kan ke atau macamana bro?

“Orang rumah aku @sitisarahraissuddin ni ade anxiety, jadi rasanya tak perlu kaitkan dia kot eh,” tulis Shuib sambil meletakkan hashtag #keluargaakujanganusik

“Kau nak aku hentak budak-budak ni ke Sudin? Sabar ye din. Nanti aku dengan Pak Imam pegi kutip budak-budak ni. Kau relax je,” komen Remy dalam nada bergurau.

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad berkahwin dengan Siti Sarah Raisuddin pada Februari 2011 dan dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MUSANG VIRAL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Buka Je Media Sosial, Rasa Nak Menjerit!!” – Siti Sarah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*