Syifa Melvin kes4l ditudvh ketawakan orang m1skin – “Bukan nak mengh1na, kami pun bukan kaya!”

KEMAR4HAN netizen terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh pelakon Syifa Melvin masih belum reda sehingga memaksanya membuat permohonan maaf secara terbuka di laman Instagram.

Menurut Syifa, kenyataannya dalam satu video yang tular baru-baru ini telah disalah erti oleh netizen dan dia tidak berniat mengh1na orang m1skin atau penghuni rumah setinggan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by #KunciCintaAbadi (@syifamelvin) on

“Saya gelak dalam video itu bukan sebab ketawakan orang m1skin duduk PPRT, apa maksud saya apabila kita pakai tudung dengan material cantik dan mewah, di mana pun kita berada kita akan ada keyakinan diri.

“Itu maksud saya… bukan nak mengutvk atau mengh1na orang yang tak berkemampuan, kami pun bukan kaya, kalau kaya tak wujud bisnes.

“Tapi orang dah salah tafsir sehinggakan terlalu banyak kec4man diterima sampai orang sal4h sangka dan timbul fitn4h,” katanya menerusi Instagram pada Sabtu.

Syifa membuat rakaman video permohonan maafnya menerusi Instagram.

Sebelum ini, tular rakaman video di laman sosial memperlihatkan Syifa bersama seorang jurusolek sedang membuat tutorial memakai turban.

Kenyataan dan perbualan adik kepada pelakon Syatilla Melvin itu yang dianggap seakan-akan mengh1na golongan bawahan mengundang rasa kurang senang netizen.

Menerusi laporan mStar pada Jumaat lalu, Syifa mengakui kesil4pan diri dan membuat permohonan maaf di atas ket3rlanjuran katanya itu.

Syifa tidak bermaksud mengh1na mana-mana pihak.

Mengulangi pendirian yang sama, pelakon drama Sis Cuba ini berharap orang ramai tidak terus menghent4m dirinya kerana dia benar-benar tidak bermaksud untuk mengeci1kan mana-mana pihak.

“Saya mohon maaf semua orang yang baca dan tengok video tersebar tu pertama kali orang mar4h takkan terima apa kita terangkan.

‘Saya harap orang yang sebarkan video asalnya berhenti tabur fitn4h, jauh dari sudut hati saya tak hin4 sesiapa pun,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Syifa Melvin kes4l ditudvh ketawakan orang m1skin – “Bukan nak mengh1na, kami pun bukan kaya!”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*