Dyana Sofya Cakap Dia Tak Sama ‘Level’ Dgn King Coco, Sekali Netizen K0rek

SELEBRITI media sosial King Coco sebelum ini cukup terkenal dalam kalangan netizen kerana bercakap dengan pelat mat salih.

Namun itu dulu, kini Coco atau Marshaira Ismail, 22, kembali menjadi bualan ramai selepas terlibat dalam pol1itik menerusi parti Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Penglibatan Coco dalam politik mula dihidu netizen selepas satu poster kempen bagi merebut jawatan Ketua Srikandi Bersatu Bahagian Bagan Serai di Perak tersebar di media sosial sejak Selasa.

Namun hasil semakan di Facebook Bagan Serai Kampung HalamanKu mendapati ibu kepada seorang anak itu sudah memenangi jawatan berkenaan apabila memperoleh 62 undi dengan men3waskan dua calon lain.

Keputusan berkenaan diumumkan pada Ahad lalu.

Lepas King Coco atau nama sebenarnya Marshaira Ismail dah lama tak disebut-sebut. Tiba-tiba harini namanya trending di Twitter.

Tapi kali ini, King Coco telah kejutkan netizen bila dia  bertanding sebagai calon Ketua Srikandi bahagian Bagan Serai. Fuh, dalam diam-diam mak anak satu ni nak ceburkan diri dalam bidang politik eh?

Ekoran ini, ramai netizen yang mula mengvtuk kredibiliti Instafamous ini untuk masuk dalam bidang politik hingga ada seorang netizen telah samakan King Coco dengan Dyana Sofya.

Untuk korang yang tak familiar dengan Dyana Sofya, dia merupakan Bekas Setiausaha Politik kepada MP Lim Kit Siang dan pernah bertanding untuk Teluk Intan pada tahun 2014.

Kerana netizen ini tag nama Dyana, wanita ini telah membalas komen netizen menggunakan ayat King Coco yang paling famous menafi1kan yang dia tak sama dengan calon Ketua Srikandi ini.

Balasan dari Dyana ini telah membuka peluang netizen ini untuk pergi lebih jauh dengan menyatakan persamaan wanita ini dengan King Coco. And I oop…

Ada persamaan lain… 1. Suka suami orang 2. Pemvsnah rumah tangga.”

Dah tentunya netizen ini merujuk kepada hubungan Dyana dan suaminya Zairil Khir Johari, ADUN Tanjung Bungah,

Sebelum ini, pasangan yang juga merupakan ahli DAP ini pernah terpalit kontrovers1i selepas beberapa gambar int1im mereka tersebar di media sosial namun dinafikan.

Perkara ini mendapat perhatian kerana ketika itu Zairil sudah pun mempunyai isteri dan dua orang cahaya mata.

Kontrovers1i mereka ini berakhir selepas pasangan ini berkahwin dan ada beberapa orang mengatakan Zairil telah pun bercera1i dengan isterinya Dahlia sebelum berkahwin dengan Dyana, namun tak dapat dipastikan kesahihannya.

Manakala King Coco juga pernah terpalit kontroversi1 bila dia berkahwin dengan seorang juruterbang, Kapten Azrin yang ketika itu mempunyai seorang isteri dan tiga orang anak.

Bagaimanapun, tahun lepas, Kapten Azrin telah mengesahkan kepada media yang dia dah pun ceraikan madu King Coco, Nor Azura pada Oktober 2018.

Ada-ada je netizen ni eh…

Sementara itu usaha untuk mendapatkan reaksi Coco mengenai kejayaannya itu tidak berhasil apabila panggilan dan mesej menerusi aplikasi WhatsApp tidak dijawab.

Sebelum ini King Coco menjadi bualan ramai apabila mengakui mempunyai banyak d4rah campuran keturunan.

Coco juga sudah berkahwin pada 2017 ketika berusia 19 tahun dan kini mempunyai seorang anak.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Musang Viral

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dyana Sofya Cakap Dia Tak Sama ‘Level’ Dgn King Coco, Sekali Netizen K0rek"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*