Setelah lama menyepi akhirnya Farahdhiya muncul semula dgn penampilannya yg terkini. Warganet terkejuut dengan penampilannya.

Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015. Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya.

Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur. Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015.

Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya. Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur. pelakon drama Spa Q itu meluangkan masa bersama beberapa rakan wanita termasuk penyanyi Intan Sarafina setelah mereka dikatakan lama tidak berjumpa atas faktor kesibukan bekerja.

Menerusi posting tersebut, Farahdhiya tampil menggayakan busana elegan bermotifkan bunga sehingga mendedahkan bahagian pehanya dan menerima pujian peminat di ruangan komen. Setelah melihat gambar tersebut, ramai warganet memuji kecantikan fizikalnya yang kelihatan tidak ubah persis seorang model antarabangsa.

Kalau dah k4cukan Melayu-Inggeris tu, pakailah busana apa pun tetap nampak cantik dan anggun umpama bak bidadari.

Sumber: Farahdhiya

”Farahdhiya Sudah Lakukan Yang Terbaik Sebagai Anak”- Fasha Sandha

Pelakon Fasha Sandha meluahkan rasa gembira apabila melihat keadaan rakannya, penyanyi dan pelakon Farahdhiya yang sudah mampu tersenyum sejak diselubungi kesedihan semenjak kehilangan bapa tersayang minggu lalu. 

Perkara itu dikongsi oleh Fasha menerusi satu entri di akaun Instagramnya di mana dia memuat naik foto bersama Farahdhiya ketika menghadiri majlis tahlil dan bacaan yasin yang diadakan oleh penyanyi itu buat bapanya, baru-baru ini. 

”Alhamdulillah, selepas seminggu dah nak ada sedikit senyuman di wajah Farah, dia minta hantar gambar untuk kenangan,” tulisnya. Walaupun dia tahu Farah masih bersedih tetapi dia lega melihat Farah redha dan bersemangat untuk meneruskan hidup.

“Hati semestinya masih berdukacita, tapi ketabahan dan Redha untuk terus melalui hidup tanpa kekasih hatinya. Dada. Bapa berada di tempat yang lebih baik sekarang. Farah juga telah melakukan yang terbaik sebagai anak. Al Fatihah buat Dada,” tulis Fasha lagi.

Bapa Farah, Mohd Amin Zubir menghe3mbuskan nafas terakhir pada 9 Januari lalu setelah beberapa tahun menghidapi masalah Sekatan Pulmonari Kr0nik (COPD), iaitu peny4kit p4ru-p4ru yang mempengaruhi pernafasannya. Dia juga sering dimasukkan ke h0pital kerana peny4kitnya sejak beberapa tahun lalu. 

Kredit Foto: Instagram @fashasandha

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Metro Terkini

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Setelah lama menyepi akhirnya Farahdhiya muncul semula dgn penampilannya yg terkini. Warganet terkejuut dengan penampilannya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*