Individu ini ingin menghal4u Datin Shahida dari rumah Aliff Syukri jika berc3rai, ini reaksi Datin yang tak disangka!

Hari ini kita dikejuutkan dengan satu berita khabar angin bahawa Datin Shahida isteri kepada usahawan berjaya merangkap selebriti media sosial Dato Aliff Syukri telah minta cer4i.

Datin Shahida yang baru sahaja menyambut hari kelahirannya yang ke 35 baru baru ini di salah sebuah pusat anak yatim nampak semakin happy dan bahagia di samping anak anak.

Datin yang selalu memuat naik gambar bersama anak anak di ruangan instagramnya sering mencvri perhatian netizen apabila rata rata pengikutnya sangat suka dengan gelagat anak anaknya terutamanya si kecil Yusof dengan anak angkatnya Ameena.

ISTERI kepada usahawan kosmetik popukar Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid engg4n memberikan komen terhadap dakw4an dia sudah memfailkan percer4ian di mahkamah.

Shahida ketika dihubungi media Harian Metro berkata, dia memohon maaf kerana tidak dapat memberikan komen lanjut mengenai status rumah tangganya.

“Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya,” katanya ringkas.

Ditanya adakah semua anak-anak berada dengannya ketika ini, Shahida hanya menjawab ‘ya’ menerusi aplikasi WhatsApp.

Seorang individu di instagram telah meninggalkan satu komen yang agak kur4ng ajar. Individu yang bernama ohan.ana menggunakan akaun p4lsu untuk meletakkan komen negatif terhadap datin shahida

“datin kalau nk failkan cer4i ke dato , pls tinggalkan rumah argam mewah tu ye. jgn nk control ke awk.. itu rumah dato.”

Datin Shahida hanya menjawab ‘OK’ sahaja kepada individu tersebut. Nampak jelas datin malas nak melayan komen komen begitu.

Jaga la mulut masing masing. Kem3lut rumahtangga Dato Aliff Syukri kita tidak tahu hujung pangkal. Lebih baik jika doakan yang baik baik sahaja untuk mereka. Insyallah dipermudahkan.

Posting dimana individu tersebut komen

Kisah rumah tangga Alif dan Shahida mula menjadi bualan hang4t apabila kedua mereka sudah tidak lagi saling mengikuti di Instagram.

Menguatkan lagi sp3kulasi mengenai masalah rumah tangga mereka apabila Aliff muncul menerusi lagu Cuba Bahagia yang bercerita mengenai lelaki yang dahagakan kebahagiaan dalam hidup daripada orang disayangi.

Artikel By: Viddy Media

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : VANILLA DAILY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Individu ini ingin menghal4u Datin Shahida dari rumah Aliff Syukri jika berc3rai, ini reaksi Datin yang tak disangka!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*