Syamsul Yusof beri am4ran individu menyamar suaranya di Bigo Ini Reaksi Syamsul Yusof

PENGARAH dan pelakon Syamsul Yusof berang apabila mengetahui ada individu tidak bertanggungjawab meny4mar menjadi suaranya di aplikasi laman Bigo.

Syamsul atau nama sebenarnya Mohd Syamsul Mohd Yusof, 36, turut meneg4skan dia tidak pernah mempunyai akaun Bigo dan Facebook.

Anak kepada pengarah Yusof Haslam ini memberi amaran kepada individu tersebut untuk memadam akaun palsu itu sebelum dia mengambil tindakan undang-undang.

“Ada mamat menyam4r jadi suara saya dalam Bigo. Saya tiada langsung akaun Bigo dan juga FB, jadi yang ada semua itu akaun palsu menyam4r jadi saya.

Syamsul memberi amaran kepada individu tersebut di Instagramnya.

“Kepada mangkuk yang menyam4r jadi suara saya tolong padam akaun Bigo itu cepat. Sebab saya penat nak saman orang turun naik mahkamah ini. Jadi, tolong jangan p4ksa. Padam sekarang,” katanya.

Pelakon dan pengarah filem Mun4fik 2 ini memuat naik status memberi am4ran terhadap individu tersebut di laman Instagram miliknya.

Rata-rata netizen juga menyedari perkara itu berlaku di aplikasi tersebut dan mengatakan individu itu tidak pernah menayangkan wajahnya ketika membuat video live.

Malah, ada segelintir netizen juga meminta Syamsul untuk meneruskan tindakan undang-undang terhadap individu tidak bertanggungjawb itu.

“Saman saja abang @syamsulyusoffilm beritahu banyak kali pun bukan diorang nak faham sangat pun. Saja nak pekakkan telinga… emosi pula kita ni.

 

Kepada mangkuk yang meny4mar jadi suara saya tolong pad4m akaun Bigo itu cepat.

SYAMSUL YUSOF

PENGARAH DAN PELAKON

“Pernah dengar… Sepupu ada Bigo. Memang sebiji, rasanya suara dia kut. Sebab ada tanya, Syamsul ke? Dia cakap bukan.

“Aah betul-betul dia buat suara itu. Cuma kalau dia live, dia tak tunjuk muka. Cuma suara saja sama,” komen beberapa netizen di laman sosialnya.

Sekitar tahun 2018, Syamsul mengambil tindakan undang-undang terhadap individu berkaitan penyebaran filem Mun4fik 2 secara har4m di laman sosial.

Berikutan itu,  k3s tersebut berpihak Skop Productions Sdn Bhd menyebabkan individu tersebut diminta membayar ganti rugi berjumlah RM100,000 selain ada beberapa perkara yang perlu dipatuhi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Syamsul Yusof beri am4ran individu menyamar suaranya di Bigo Ini Reaksi Syamsul Yusof"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*