“Siapa Yang Ambil Video Tu?” – Janna Nick Keluar Beli Barang Rumah Siap Ada Videografer

Walaupun sudah diarahkan hanya seorang sahaja boleh keluar untuk membeli barangan keperluan keluarga, masih ramai yang tidak mematuhi peraturan yang ditetapkan.

Lebih menghairankan, ada selebriti yang menggunakan videografer dan cameraman untuk mengambil video mereka membeli belah sebagai content untuk media sosial mereka.

Dalam satu perkongsian di Instagram miliknya, Janna Nick berkongsi videonya sedang membeli barangan keperluan.

“Hari tu lepas kerja kita pi beli barang rumah jap bawa Yaris! Ni nak share tata cara bila keluar untuk beli barang ,pasti kan kita ikut aturan PKP.

Travel within 10km sahaja dah keluar seorang je okay. Saya dan cameraman pun travel separately. Let’s do our best to flatten the curve!” tulis Janna pada entri video tersebut.

Walaupun sudah dinyatakan oleh Janna bahawa dia dan cameraman bergerak berasingan, namun masih ramai yang bertanya siapakah yang menjadi juru video tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ketua keluarga kan 🤪 Hari tu lepas kerja kita pi beli barang rumah jap bawa Yaris! Ni nak share tata cara bila keluar untuk beli barang ,pasti kan kita ikut aturan PKP , travel within 10km sahaja dah keluar seorang je okay. Saya dan cameraman pun travel separately. Let’s do our best to flatten the curve! #yarisambassador #toyotayaris @toyotamy #kitajagakita

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Walaupun Janna tidak menjawab soalan-soalan yang ditanya, adalah penting untuk seorang sahaja keluar bagi setiap keluarga dan tidak perlulah ada juru rakam sekadar untuk merakamkan kita membeli barangan keperluan. Safety first!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Siapa Yang Ambil Video Tu?” – Janna Nick Keluar Beli Barang Rumah Siap Ada Videografer"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*