“Nak Follow Tak Follow, Dia Tetap Menantu Saya” – Bonda Rozita Mula Bersuara

Ibu kepada usahawan kosmetik sensasi Datuk Seri Aliff Syukri, Rozita Ibrahim menegaskan hubungan dengan menantunya, Datin Seri Shahida masih baik.

Jelas Rozita, isu unfollow akaun Instagram tidak seharusnya menjadi topik perbualan hingga menjejaskan hubungan kekeluargaan mereka.

“Saya bersuara sebab dah tak tahan dan penat, kalau orang lain unfollow, bercer4i tak bercer4i bagai orang tak berminat dan tak ada nak tahu sangat.

“Tapi bab Kri (Aliff Syukri) dengan Ida (Shahida) saya pun dipalit sama! Saya tak bersalah dalam hal ni.

“Tolonglah, kasihanilah, berilah kami aman dan jangan bebankan lagi Ida atau saya untuk masalah peribadi ni. Suka hati saya nak follow atau tak.

“Saya tak follow Ida, kecoh se-Malaya masa PKP, sedap gosip penghilang stres ya, nak tahu say g4duh dengan menantu, salahkan menantu… dia tetap anak menantu sayalah.

“Saya tak pernah burvkkan Ida dan tak campur dunia luar. Ingat, dia tetap menantu saya hingga akhir hayat saya dan ibu pada cucu saya.

“Saya tak follow tak maksud saya g4duh… saya penat dihak1mi oleh netizen,” tulis Rozita menerusi akaun media sosialnya pada Selasa.

Tambah Rozita, hubungannya dengan Shahida masih baik.

“Berhentilah… dia sangat baik dengan saya, sampai sekarang!” katanya.

Sebelum ini kec0h di media sosial apabila netizen mula membabitkan Rozita dalam isu rumah tangga pasangan Aliff Syukri dan Shahida.

Hingga ada yang mendakwa Rozita seakan-akan memberikan bayangan punca keret4kan rumah tangga anak dan menantunya.

Sehubungan itu, Rozita berharap agar semua pihak menghormati keluarganya dan tidak membuat tudvhan melulu.

“Tak payahlah tanya say follow ke unfollow ke, saya malas dan tak nak tengok semua anak saya di media sosial, sem4k otak je.

“Jangan soal saya benda-benda tak cerdik dan tak menguntungkan dan tak perlu sibuk fasal mereka untuk minta saya ulas,” tambahnya.

Mahligai Aliff dan Shahida dikhabarkan mulai ret4k sejak beberapa bulan lalu dan pelbagai sp3kulasi timbul berhubung situasi tersebut.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Nak Follow Tak Follow, Dia Tetap Menantu Saya” – Bonda Rozita Mula Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*