Lelaki Buka Pasta Dalam Tin Berusia 25 Tahun, Lihat Apa Di Dalamnya

Ketika kita sibuk membeli bekalan makanan untuk kuarantin, penting untuk kita ingat bahawa bukan semua makanan akan bertahan lama. Ramai yang memborong roti gardenia hanya untuk membuangnya apabila tarikh luput tamat.

Makanan dalam tin sebaliknya mempunyai jangka hay4t yang lebih panjang. Sesetengah makanan tin boleh bertahan melebihi dua tahun dengan tahap keselamatan dan nilai nutrisi asal, walaupun warna dan tekstur makanan telah berubah.

Terdapat beberapa faktor yang mempengaruhi jangka ketahanan makanan bertin, dan jika disimpan pada suhu sederhana, ia boleh bertahan selama yang mungkin.

Namun itu tidak bermakna kita boleh memakan makanan yang ditemui dalam kapal titanik. Seorang lelaki menunjukkan sebabnya apabila dia membuka tin pasta Spider Man yang berusia 25 tahun.

Matt telah memiliki pasta dalam tin itu sejak tahun 1995 dan membuat keputusan untuk membuka tin berkenaan dan melihat kandungannya.

Menghasilkan satu rantaian tweet untukk mendokumentasikan proses membuka tin tersebut, dia mengakui berasa tidak selesa dengan keadaan tin itu yang berkarat, namun dia tetap memberanikan diri memandangkan tiada bau busvk yang keluar dari makan berusia lebih sedekad itu

Dia walau bagaimanapun tidak menolak kemungkinan bahawa kandungan tin itu telah berubah menjadi sesuatu m4khluk yang bernyawa.

Apabila tin tersebut dibuka sepenuhnya, pasta tersebut didapati telah bertukar menjadi keras seperti batu

Sumber: Twitter

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lelaki Buka Pasta Dalam Tin Berusia 25 Tahun, Lihat Apa Di Dalamnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*