“Untung Lah Awak Dik Jumpa Menteri Tak Da Siapa K3cam” Nurul Zahid Sindlr Caprice

Sekali lagi Nurul Zahid menjadi tumpuan netizen apabila dia memuat naik satu perkongsian di Instagram dengan caption berb4ur sind1ran terhadap penyanyi Caprice.

Untung la awak Dik @capriceofficial jumpa Menteri org tak kec4m. Sebab awak bukan anak orang politik. Takda sapa nak politikkan.” – Nurul Zahid

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Untung la awak Dik @capriceofficial jumpa Menteri org tak kecam. Sebab awak bukan anak orang politik. Takda sapa nak politikkan.

A post shared by Nurulhidayah Ahmad Zahid (@nurul.zahid) on

Itu lah kata-kata daripada Nurul Zahid apabila dia memuat naik foto daripada perkongsian penyanyi tersebut. Foto itu dikatakan baru juga di muat naik dan ia lebih kurang dengan masa dimana Nurul Zahid menjadi kec4man orang ramai semalam.

Sudah semestinya ia menjadi tumpuan netizen dan dikongsikan semula di Twitter, Ramai netizen mengec4m tind4kannya itu kerana dianggap seperti tidak matang dan bitt3r apabila ada pihak lain tidak dikriti1k berbanding dirinya.

Malah ada juga netizen yang memberi sindi1ran sini1s untuk tr0ll beliau. Nama Nurul Zahid kini menjadi trending di Twitter buat masa sekarang.

Ya ya kejap lagi kami kec4m ikut turn ah – Netizen

Ia susulan dengan kec4man yang Nurul Zahid terima kerana ada berjumpa dengan Menteri sebelum itu.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : lobak merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Untung Lah Awak Dik Jumpa Menteri Tak Da Siapa K3cam” Nurul Zahid Sindlr Caprice"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*