Tuan Guru Ismail Kamus meningg4l dunia. Anak ded4h sebelum itu ada berita palsv tersebar

Sebelum ini, berikut Sedikit info dari anak Tuan Guru Ustaz Dato Ismail Kamus! Assalamualaikum wbt… Ade sedikit perkembangan baik daripada doktor pagi ini. Setelah hbs proses dialisis ade sedikit pengurangan toksin dlm badan. Menurut doktor lg jantvng masih l3emah dan masih diberikan ubat untuk sokongan. Kami membuat keputusan untuk terus kekal di ICU selagi tidak memerlukan alat sokongan pern4fasan.

Mohon semua untuk terus berdoa untuk abah. Doktor akan sentiasa update perkembangan abah dari masa ke semasa.

Ustaz Firdaus Ismail Kamus.

Rabu, 6 Mei 2020, 10.00 am

Terkini: Tuan Guru Ismail Kamus meninggal dunia

PENDAKWAH terkenal, Datuk Ismail Kamus disahkan men1inggal dunia di rumahnya di Ampang, Selangor, jam 12.29 tengah malam tadi.

Wakil Unit Tarbiah Jabatan Amal Malaysia Selangor yang bertugas di rumah pendakwah itu, Mohd Fakhrul Ariff berkata, pihaknya dimaklumkan oleh anak arwah berhubung perkara itu.

“Semalam, arwah dibawa pulang ke rumahnya dari Hospital Ampang.

“Ketika arwh menghembvskan naf4s terakhi1r, saya berada di rumah ini sebelum anaknya memaklumkan beliau men1inggal dunia jam 12.29 tengah malam tadi,” katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

Ada berita palsv sebelum itu

Mohd Fakhrul berkata, sebelum arwh menghembvskan naf4s terakh1ir, ada satu berita tular palsv mendakwanya sudah meni1nggal dunia jam 12.05 tengah malam tadi.

“Sebelum maklumat sahih mengenai pemerg1an arwah, ada satu berita palsu mendakwanya sudah meni1nggal dunia jam 12.05 tengah malam.

“Saya difahamkan ketika itu arwah belum lagi meni1nggal dunia seperti did4kwa,” katanya

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MB

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tuan Guru Ismail Kamus meningg4l dunia. Anak ded4h sebelum itu ada berita palsv tersebar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*