Pended4han Berani M4ti Bila Kekasihnya Hanya Mampu Bertahan “5 Jam” Sahaja..-Dr Amalina

Doktor viral, Dr. Amalina Bakri mend3dahkan dia cuba melatih teman lelakinya untuk berpuasa. Jejaka kulit putih tinggi lampai itu bagaimanapun hanya mampu berpuasa selama lima jam sehari. “DIA TRY PUASA, LIMA JAM JE TAHAN. KASIHAN DIA,”

TULIS DR. AMALINA DALAM KAPSYEN ENTRI TERBAHARU INSTAGRAMNYA.DR. AMALINA KINI BERADA DI SEPANYOL UNTUK MELUANGKAN MASA BERCUTI DENGAN TEMAN RAPATNYA ITU. Di Sepanyol, waktu siang yang lebih panjang memerlukan penduduk beragama Islam berpuasa dalam tempoh waktu antara 16 hingga 17 jam sehari.

Usaha Dr. Amalina mendidik jejaka dari luar negara itu mendapat pujian dan sokongan warganet.“5 jam? Dah kira bagus tu… Yang penting effort dia kan. Esok mungkin 7 jam,” tulis @anita_adeq. “WAH! TAK APA. MULA-MULA MEMANG PUASA HALF DAY. SLOW-SLOW,”

TAMBAH @ADIBA.AZHANI.“GOOD FOR YOU 5 HOURS, ME ONLY 2 HOURS! BUT MY BAE STILL CUTE FOR TRYING PUASA,” TULIS @AYRA_JW. “UPAH DUIT RAYA DOKTOR. CAKAP DIA PUASA PENUH DAPAT SERINGGIT SEHARI,” SARAN @ANINA_TATY.

Dr. Amalina yang kini sedang mengikuti latihan surgi1cal di The Royal College of Svrgeons di England mula memperkenalkan teman lelakinya sejak awal Mei lalu setelah dias4k warganet. Biar tidak mend3dahkan identiti penuh teman lelakinya itu, waeganet mendoakan jodoh pasangan itu berpanjangan.

Sementara itu, menjawab pertanyaan pengikutnya, Dr. Amalina bakal meraikan sambutan Syawal bersama ibunya di Paris, Perancis.“He Is My Boo” – Dr. Amalina Bakri Tayang Boyfriend Mat Saleh Di Media Sosial. Doktor viral, Dr. Amalina Bakri yang kini sedang mengikuti latihan surgi1cal di The Royal College of Surgeons di England mencvri perhatian apabila memuat naik berapa keping foto bersama seorang lelaki kulit putih malam tadi.

Tanpa berselindung, Dr. Amalina mengakui jejaka yang berada di sampingnya itu ialah teman lelakinya. “YES TO ANSWER YOUR QUESTION, HE’S MY BOO,” TULISNYA DI TWITTER. Pengumuman Dr. Amalina itu mendapat reaksi positif warganet yang tidak sabar menantikan pelajar cemerlang SPM itu naik pelamin dengan jejaka luar negara.

Malah, ramai yang memuji kekacakan jejaka terbabit hingga ada yang menyamakan dengan model dan pelakon terkenal Hollywood seperti Chris Evans. “THIS IS A HUGE STEP TO FINALLY REVEAL YOUR MCDREAMY TO US! ARE WE EXPECTING A BIG ANNOUNCEMENT?” TULIS SALAH SEORANG PENGIKUTNYA.

“BILA NAK KAHWIN NI?” SOAL PENGGUNA LAIN. “WOW! BAGAI PINANG DIBELAH DUA LA DOC,” TAMBAH PENGIKUTNYA.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://transformasi.pw/Oh MyMedia

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pended4han Berani M4ti Bila Kekasihnya Hanya Mampu Bertahan “5 Jam” Sahaja..-Dr Amalina"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*