“Bukan Masa Untuk Bert3gang Urat Dan Bertlkam Lldah Bagi Mencari Pengarvh P0litik“– Sultan Johor Mula Bersuara ,Ini Pesanan Padu Baginda Kepada Pemimpin Politik Diluar Sana

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar bertitah bukan masa untuk bert3gang urat dan bertlkam lldah bagi mencari pengarvh p0litik atau kepentlngan peribadi ketika ini sebaliknya bekerjasama membantu rkyat.

Baginda bertltah, tlndakan tersebut hanya akan melahirkan satu vlrus yang lebih berb4haya iaitu vlrus perp3cahan dalam kalangan pemlmpin p0litik.

“Vlrus ini nampaknya telah pun menvlar dalam kalangan pemimpin p0litik apabila berlakunya perg0lakkan dan perebvtan kuasa yang merungslngkan rkyat serta mengvgat kestabilan p0litik dan pembangunan ek0nomi negara.

“Mereka yang dij4ngkiti vlrus ini akan lupa diri dan tidak akan pedulikan tentang kepentingan rkyat, asalkan mereka dapat apa yang dik3jar untuk kepentingan diri,” tital4h baginda.

Tambah baginda, vlrus itu mudah mer3bak melalui saluran media sosi4l dibantu oleh ej3n dan ‘cyber tro0pers’ yang menjadi batu api dalam memb4ngkitkan 1su s3nsasi.

Saya berharap virvs perp3cahan ini dapat dib3ndung bagi meng3kalkan keharm0nian dan perpadvan hidup rkyat yang telah kita bina selama ini,” tit4h baginda.

Terdahulu, baginda merasmikan Pembukaan Rasmi Bagi Penggal Ketiga Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor ke-14 di Bangunan Sultan Ismail, Kota Iskandar hari ini.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Ohmymedia/Transformasi

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bukan Masa Untuk Bert3gang Urat Dan Bertlkam Lldah Bagi Mencari Pengarvh P0litik“– Sultan Johor Mula Bersuara ,Ini Pesanan Padu Baginda Kepada Pemimpin Politik Diluar Sana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*