‘Yang Berhut4ng Saya, Bukan Awak’ – Tak Tahan Dikec4m, Ini Yg Ogy Lakukan Buat Ramai Tak Puas Hati

Pelakon veteran Fauziah Ahmad Daud sebelum ini dilanda kontr0versi mengenai isu hut4ng pelakon-pelakon teater dibawah produksinya. Dalam usaha menyelesaikan isu ini, dia kembali aktif dalam dunia perniagaan atau review produk melalui medium sosial media.

Terbaru, Ogy telah terima satu krit1ikan yang tidak sepatutnya. Malah, krit1ikan dari netizen itu dikaitkan dengan isu hut4ng pelakon dan sifat Ogy yang dianggap hip0krit.

Ogy Ahmad Daud memuatnaik status krit1ikan netizen berkenaan di Instagram. Kriti1kan tersebut menyifatkan pelakon itu terpaksa berpura-pura baik di media sosial, namun, hakikat sebenar mulutnya paling lantang bersuara. Malah, krit1ikan tersebut turut dikaitkan dengan isu hut4ng pelakon-pelakon teater yang belum dilunaskannya itu.

Tidak hanya mendiamkan diri, Ogy turut memberi respon terhadap krit1ikan tersebut. Dia mengakui buat masa ini dia aktif berniaga untuk segera melangsaikan hut4ng para pelakon teater di bawah produksinya itu. Bukan hanya itu sahaja, Ogy turut menasihati agar netizen tidak mudah bersangka burvk terhadapa tindakannya dan hentikan kec4man sekiranya tidak tahu perkara sebenar.

Tambahan, pelakon wanita ini turut aktif dilihat memberi respon kepada komen-komen netizen dalam posting tersebut. Ogy Ahmad Daud menyifatkan krit1ikan sedemikian adalah bi4dap dan tidak wajar.

Selain itu, ada juga netizen yang masih mengungkit mengenai isu hut4ng pelakon yang dihadapi Ogy. Malah, netizen juga menasihati pelakon ini untuk tidak somb0ng dengan kata-kata. Malah, netizen menasihati agar Ogy insaf dengan perbuatan yang dilakukannya sebelum ini.

Ternyata kelihatan seolah netizen tidak putus-putus melontarkan kritikan terhadap situasi yang dialami Ogy. Pelakon veteran ini juga menasihati orang ramai untuk tidak mudah mengeluarkan kenyataan sekiranya tidak tahu hal sebenar.

Sumber: Ogy Ahmad Daud

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Yang Berhut4ng Saya, Bukan Awak’ – Tak Tahan Dikec4m, Ini Yg Ogy Lakukan Buat Ramai Tak Puas Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*