[VIDEO] “Poyo Giler Sharnaaz” – Sharnaaz Cari Balik Shuib Balik Gara2 K0ngsi Video Mereka ‘Gaduh’..

Pelawak dan penyampai radio, Shuib Sepahtu menzahirkan rasa gembira bersama sayu apabila melihat akan kesungguhan mereka yang hadir mencari peluang pekerjaan bersama jenama BubbleBee miliknya.

Sebahagian besarnya adalah individu yang kehilangan pekerjaan akibat penularan pandemik Covi1d-19 dan sanggup beratur panjang untuk mencuba nasib.

Daripada 300 calon yang hadir, Shuib memaklumkan mereka akan mengambil 100 orang untuk bekerja sebaik beberapa cawangan kedai berkenaan dibuka di sekitar Lembah Klang.

“Sekarang, kami cuma baru buka satu cawangan di Shah Alam. Penghujung Jun dan awal Julai, kami akan buka pula beberapa cawangan di Bangi, Setapak, Rawang dan lain-lain.

Seramai 100 orang yang kami pilih itu akan ditempatkan di cawangan-cawangan berkenaan. Kami juga ada perancangan untuk membuka cawangan di luar Lembah Klang pula selepas ini seperti di Melaka dan Perak,” katanya.

Terbaru Shuib kongsi video terbaru bersama Sharnaaz Ahmad tarik perhatian ramai

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

Dalam pada itu, rata-rata netizen turut sama memberi komen mengenai video itu.

KOMEN NETIZEN:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Instagram Shuib Sepahtu

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Poyo Giler Sharnaaz” – Sharnaaz Cari Balik Shuib Balik Gara2 K0ngsi Video Mereka ‘Gaduh’.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*