“Saya Buj4ng Dan Saya Sangat Kes3pian” Skali Zizan Balas Macam ‘Bukak Laa…’

Laman Instagram kini semakin menjadi platform untuk orang ramai berkongsikan aktiviti dilakukan mereka, para selebriti juga tidak terlepas dari hal berkenaan dimana laman sosial berkenaan turut membuatkan peminat dapat berkomunikasi dengan lebih rapat dengan mereka sekali gus dapat melihat perkembangan terbaru selebriti diminati.

Zizan Razak juga menjadi antara selebriti yang cukup terkenal menerusi laman Instagram dengan mempunyai 7.3 juta followers dan ternyata dia bukan hanya popular di kaca televisyen malah di laman sosial juga!

Terbaru, Zizan Razak memuat naik foto dan foto tersebut menjadi hangat apabila terdapat pelbagai  komen yang negetif.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Asal pelik pelik je muka macam aku apahal??? Dah la aku tengah main basikal. Dia plak main basikal gitu.. sporket nak g mana gitu?? Sama besar ngan tayar depan dah.. tak paham aku… 🙄🙄🙄

A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on

Selain meraih pelbagai reaksi daripada peminat dan pengikut Zizan Razak namun lain pula yang jadi apabila terdapat satu komen yang membuatkan dia turut memberikan respon terhadap seorang pengguna Instagram.

namun individu berkenaan memperkenalkan diri sebagai seorang j4nda diruangan komen perkongsian Zizan Razak lalu ianya membuatkan dia turut meninggalkan reaksinya dan ternyata ia  membuatkan netizen terhibur dengan komen pelakon kacak itu yang seperti memberikan komen balas balik.

Komen Balas Zizan Razak

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Ig zizanrazak869

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Buj4ng Dan Saya Sangat Kes3pian” Skali Zizan Balas Macam ‘Bukak Laa…’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*