Gara2 Berkaki Ayam Buat Yoga Di Pasar Raya, Atilia Haron Dikec4m Hebat

Perkongsian video penyanyi Atilia Haron melakukan senaman yoga dengan tidak memakai kasut dan memegang makanan di sebuah pasar raya ternyata menimbulkan rasa kurang senang netizen. Rata-rata netizen menegvr tindakannya itu yang tidak mementingkan kebersihan.

Tindakannya itu dikritik kerana boleh mengundang risiko memandangkan negara masih belum bebas dari COV1D-19. Bagaimanapun, Atilia menjelaskan dia membuka topeng muka buat sementara dan  mengatakan dia tiada kasut kerana dirinya msikin.

“Saya ada topeng muka. Saya buka sekejap dan letakkan ia di leher. Ya, tiada kasut kerana saya miskin. Pegang barang sebab saya suka coklat itu dan saya beli,” tulisnya.

Jelas Atilia, dia memahami keadaan pandemik telah menyebabkan segelintir pihak terpaksa hidup dalam kesusahan. Bagaimanapun, dia langsung tidak mempunyai niat untuk menyinggung parasaan mana-mana pihak.

Dalam pada itu, Atilia juga menegaskan dia sudah mendapatkan kebenaran daripada pengawal keselamatan sebelum bertindak melakukan aksi tersebut di dalam pasar raya berkenaan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gara2 Berkaki Ayam Buat Yoga Di Pasar Raya, Atilia Haron Dikec4m Hebat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*