[4 FOTO] Senafas Je, Fasha Sandha Dedah Nama Babyy Girl

Pelakon, Fasha Sandha telah selamat melahirkan anak ketiganya hari ini. Berita tersebut dikongsikan oleh suaminya iaitu Aidil Aziz menerusi akaun Instagramnya.

Terbaru, Fasha memuat naik beberapa foto anak perempuanya itu.

Assalamualaikum dunia. Hari ni hari pertama Aisha ke dunia ni. Hari Jumaat, 7.8.2020. Terima kasih kerana mendoakan yang baik-baik buat Aisha, ibu dan seluruh keluarga. Terima kasih, Team Dato Dr Rafi Daripada UMRA Medical Centre yang menjaga Aisha dan ibu dengan baik. Syukur Alhamdulillah. Terima kasih Semua.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum dunia, Hari ni hari pertama Aisha ke dunia ni Hari Jumaat,7.8.2020 Terima kasih kerana mendoakan yang baik2 buat Aisha , ibu dan seluruh keluarga. Terima kasih Team Dato Dr Rafi Daripada UMRA Medical Centre yang menjaga Aisha dan ibu dengan baik. Syukur Alhamdulillah ❤️ Terima kasih Semua. ❤️ @itsaidilaziz

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Fasha turut mendedahkan nama anaknya iaitu Aisha. Tambahnya, dia berterima kasih kepada semua warga hospital yang menjaga dia dan Aisha daripada mengandung sehingga bersalin. Rata-rata rakan artis dan para peminat memberi ucapan tahniah buat Fasha dan Aidil. Mereka turut memuji wajah comel bayi tersebut.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Fasha Sandha via OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[4 FOTO] Senafas Je, Fasha Sandha Dedah Nama Babyy Girl"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*