Dengar Jer Suami Terlibat Dalam KmIangan, Ini Reaksi Mengeejutkan Dari Isteri Hafizh Syahrin

Terkini, pelumba Moto2 Negara, Hafizh Syahrin terlibat dalam kmIangan ketika perlumbaan Grand Prix Austria di Litar Red Bull Ring pada Ahad.

Hafizh yang mewakili pasukan Aspar merempvh jentera Enea Bastinni yang terjatuh ketika mengambil selekoh, menyebabkan motosikalnya mengalami keros4kan tervk dan dia terpelanting sebelum terhempas di atas litar.

Beberapa pelumba lain turut hilang kawalan dalam kejadian berkenaan.

Menurut pengurus pasukan Aspar, Gino Borsoi, Hafizh, 26, berada dalam keadaan sedar serta stabil dan kini sedang menerima raw4tan di pusat perubatan litar.

” Penunggang berada dalam keadaan baik, hanya mengalami lebam terutama di bahagian pinggul, tetapi keadaan sedar,” jelas Borsoi menerusi akaun Twitter.

Ini luahan isteri Hafizh

Isteri pelumba Moto2 negara, Noor Suzana Abdul Manaf meluahkan rasa syukur selepas suaminya, Hafizh Syahrin disahkan selamat dan masih mampu memberikan senyuman.

Suzana berkongsi rakaman video perkembangan Hafizh, 26, di akaun Instagram Story, yang memaparkan pelumba negara itu menunjukkan isyarat bagus ketika terlantar di atas katil hspital.

” Alhamdulillah, Hafizh okay. Terima kasih kepada semua yang mendoakan Hafizh,” kata Suzana dalam video yang dimuat naik sebentar tadi.

” Alhamdulillah, Hafizh selamat. Terima kasih kepada semua yang mendoakan Hafizh,” jelas Suzana dalam video yang dimuat naik pada 30 minit lalu.

Terdahulu, jurucakap pasukan Aspar, Jorge Martinez menyatakan rasa terkejut sebaik melihat kmIangan yang berlaku ketika perlumbaan pusingan Grand Prix Austria di Litar Red Bull Ring itu.

Pasukan itu tidak menyangka pelumba yang terlibat dalam kmIangan itu adalah Hafizh dan keadaan menjadi sedikit cemas sebaik identitinya diketahui.

” Pada awalnya kami tidak tahu adakah itu Hafizh.

” Ketika kami melihat bahawa pelumba itu adalah Hafizh, kami sangat takut kerana mereka tidak menunjukkan gambar (perkembangan lanjut) di televisyen.

” Saya bersamanya di pusat raw4tan litar dan perkara pertama yang diberitahu oleh doktor kepada saya ialah dia sedar dan (kmIangan itu) tidak memberi kesan teruk di bahagian kepalanya.

” Semua imbasan yang dilakukan juga menunjukkan Hafizh tidak mengalami sebarang pend4rahan dalaman dan tiada tulang yang patah atau seumpamanya,” jelas Martinez menerusi satu kenyataan.

Dalam pada itu, pelumba Moto2 Itali, Enea Bastianini berasa sangat kesal dengan apa yang berlaku dan mendoakan kesejahteraan Syahrin.

Bastianini rasa sangat kesal selepas yang jentera yang dinaikinya tergelincir di selekoh pertama pusingan keempat sehingga mengakibatkan beberapa pelumba lain turut mengalami kmIangan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://limauais.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dengar Jer Suami Terlibat Dalam KmIangan, Ini Reaksi Mengeejutkan Dari Isteri Hafizh Syahrin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*