“Habis tutup periuk sendiri” – Jenama Produk Dedah SiapaSebenarnya Eira Aziera

Bagai sudah jatuh dit1mpa tangga, selepas namanya teruk dikec4m gara-gara perbuatan ‘influencer‘ itu dikatakan mengherdi1k seorang penonton di live miliknya dan pemilik restoran 35, akhirnya jenama produk itu sendiri tampil untuk menjelaskan siapakah sebenarnya Eira Azira dalam organisasi produk kurus itu.

Tidak tekejut jika ramai yang beranggapan bahawa Eira merupakan pengasas kepada produk tersebut, namun menerusi status Whatsapp rasmi produk tersebut, ia menunjukkan sebaliknya. Produk tersebut menyatakan bahawa wanita tersebut hanyalah duta kepada produk tersebut.

Lebih malang lagi, nama Eira Azira dibatalkan kontraknya sebagai duta produk tersebut. Syarikat berkenaan memilih untuk bertindak sedemikian bagi mengelak masalah pada masa akan datang. Lah…duta je ke..

Benar kata orang, ‘terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya’ walaupun Eira telah memohon maaf secara terbuka, namun jelas tindakan itu tidak dapat memuaskan hati dan menyejukkan hati netizen yang sedang ‘pan4s’.

Pun begitu, rata-rata netizen berpuas hati dengan tindakan syarikat produk kurus tersebut dengan menggugvrkan Eira Azira sebagai duta mereka. Netizen turut berharap pemilihan duta selepas ini lebih berkaliber dan bukan sekadar ‘tangkap muat’.

Semoga perkara ini menjadi iktibar dan tauladan buat semua ye…

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Habis tutup periuk sendiri” – Jenama Produk Dedah SiapaSebenarnya Eira Aziera"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*