Suami Dedah Nadia Brian Cur4ng, Sekali Netizen Teka Siapa AN & AA?

Kisah perg0lakan rumahtangga pelakon Nadia Brian dan suami Muizz Nasruddin hangat diperkatakan di media sosial. Setelah mengunci mulut,akhirnya Muizz tampil dengan pendedahan yang mengejuutkan ramai.

Kongsi Di Laman Insta-Story

Menerusi hantaran di Insta-Story nya Muizz telah menunjukkan abjad awalan namanya dan isteri serta abjad dua lagi individu misteri yang didakwa pernah menjalinkan hubungan dengan pelakon itu. Terdahulu, media melaporkan pelakon Aidit Noh kononnya menjadi orang ketiga dan punca keretakan rumahtangga pasangan ini, namun Aidit menafikan dakwaan tersebut.

Tiga Bulan Tidak Sebumbung 

Dalam pada itu, menerusi laporan Berita Harian, Muizz sebelum ini juga mendedahkan bahawa mereka tidak lagi tinggal sebumbung sejak hampir tiga bulan yang lalu.

Malah dia turut mengajak Nadia untuk kembali ke rumah mereka namun ditolak oleh isterinya dan membuat keputusan untuk tinggal di rumah ibunya.

“Kami masih suami isteri, ketika ini. Cuma, saya dan Nadia sudah tidak tinggal sebumbung sejak hampir tiga bulan lalu.

“Saya tak pernah menghalau Nadia keluar pada dari rumah. Malah, saya berkali-kali mengajak Nadia untuk kembali tinggal bersama. Namun, isteri menolak dan membuat keputusan untuk tinggal di rumah ibunya,”

“Entri saya dalam IG bukan cerita rekaan. Saya memang dih1ina, dih4lau, dikhi1anati dan dian1iayai.

“Saya cuba menghubungi ibu dan keluarganya untuk menyelesaikan masalah antara saya dengan Nadia dengan baik. Namun, semuanya hanya sia-sia.

“Saya sedaya upaya mahu menyelamatkan rumah tangga, tetapi Nadia tidak mahu memberi kerjasama,” katanya.

Muizz yang juga seorang ahli perniagaan berkata, dia lebih mengecewakan apabila menerima bukti video kecur4ngan Nadia yang dihantar oleh seseorang.

“Nadia bukan cur4ng dengan seorang, tetapi dua lelaki.

“Saya ada bukti yang cukup. Saya berada dalam posisi yang betul,” dakwa Muizz

Ketika ini, di media sosial rata-rata peminat turut meluahkan rasa kasihan melihatkan pada keadaan pasangan ini selain mendoakan agar hubungan mereka kembali pulih seperti sedia kala.

Segelintir daripada netizen pula terus berteka-teki mengenai siapakah individu AN dan AA yang dimaksudkan oleh Muizz. Sebagai info, Muizz dan Nadia bernikah telah pada 9 November tahun lalu di Magica Hall, Shah Alam

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Suami Dedah Nadia Brian Cur4ng, Sekali Netizen Teka Siapa AN & AA?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*