Ibu Mengadu Teman Lelaki Anak Buka Peti Ais Macam Rumah Sendiri

Sebagai ibu bapa dan tuan rumah, apabila ada tetamu seperti rakan sekolah anak-anak yang datang ke rumah, pastinya mereka akan meminta tetamu untuk buat seperti rumah sendiri, agar tetamu mereka selesa dan tidak rasa malu untuk bergaul.

Hakikatnya kata-kata ‘buat macam rumah sendiri‘ adalah lebih untuk menunjukkan kesopanan tuan rumah dan tidak dimaksudkan secara literal kerana tiada siapa yang suka rumah mereka di’conquer’ orang luar.

Namun kadang kala, ada sahaja tetamu yang mengambil kata-kata itu secara serius dan selamba menyelongkar dan mengusik harta benda tuan rumah tanpa segan silu.

Dalam sebuah video yang tular baru-baru ini pula, seorang wanita berkongsikan video dengan kapsyen “tolong bagitau bf anak aku yang ini bukan rumah dia”.

Kamera kemudian menunjukkan apa yang berlaku di belakang wanita itu di mana seorang remaja lelaki sedang mengeluarkan makanan dari peti ais sebelum tersengeh pada kamera.

Walaupun jelas wanita tersebut hanya bergurau, rata-rata netizen terhibur dengan gelagat lelaki itu yang membuat rumah orang seperti rumah sendiri sehingga memasukkan kepala ke dalam peti ais orang.

“Dah selesa sangat tu…”

“coolest mom…”

“Makcik kata buat macam rumah sendiri…”

“muke tu menunjukkan segalanya…”

“masuk masuk rumah bukak tudung saji dulu…”

Ikuti juga perkongsian-perkongsian menarik di bawah ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ibu Mengadu Teman Lelaki Anak Buka Peti Ais Macam Rumah Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*